RWDF Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Så ut som den hadde kresja med et spann med hvit maling. ...den var min Tåmi! D'oh. Så den ikke. Men tydeligvis en opplagt spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Stusset lenge på den "malingsflekken" Ser også litt rare ut de frontleppene som har den metallstanga til fangeren. Går ikke fram av bildene at det er lexuslykter, men har ikke sansen for det heller. Ellers pen bil...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 @autoart Har dere ikke drept den enda slik som dere gjør med en del andre bimmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Så helt OK ut. Nå blir sikkert jeg slakta av alle her inne men HERE GOES: Liker ikke E36 designet noe særlig. Syns det er den i utgangspunktet kjedelig design, det finnes ALTFOR mange av dem, og mange av dem har vært offer for ekstrem plastiskskirurgi.Er bare så utrolig enig i det du skriver . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O.E Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Meget pen og stilren bil da,untatt laxus lyktne da....men kan du fortelle meg hva type den frontleppa er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 OT: Dette er slik jeg liker hvordan en sedan skal se ut etter litt moderat styling. Clean og pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 er det en e36?! syns baken var så anderledes, jeg likte den ræva! den var clean og pen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 OT: Dette er slik jeg liker hvordan en sedan skal se ut etter litt moderat styling. Clean og pen.. HEEEEELT ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 hm har mer sans for e-30 og e-34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Meget pen og stilren bil da,untatt laxus lyktne da....men kan du fortelle meg hva type den frontleppa er?? Det er en kersher front leppe Fås kjøpt på www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Tar også med et bilde av en coupe som er etter mitt syn perfekt i utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 behold de cromma nyrene, de er mye finere enn de svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Tar også med et bilde av en coupe som er etter mitt syn perfekt i utseende Meget pen bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 OT: Dette er slik jeg liker hvordan en sedan skal se ut etter litt moderat styling. Clean og pen.. Hva slags styling? Front? Var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå