Ole@Automote Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 hmm på den bilen oppom er det rieger e-46 look front, M3 e-46 riller og e-46 m3 felger som ser ut som 19". Hvis noen vet bedre så føl dere fri til å irettesette meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Stemmer i hvertfall med at det er 19" på den...! Så hvis jeg kommer til deg "autoart" med beemeren min så vet du hvordan jeg vil ha den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Hehehe ja det der skal jeg fikse rimelig glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Stemmer i hvertfall med at det er 19" på den...! Så hvis jeg kommer til deg "autoart" med beemeren min så vet du hvordan jeg vil ha den... Men stemte ikke med stylingen? Eller var det også korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Skal det malingsølet i fronten det liksom være der? Hva er pent med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Skal det malingsølet i fronten det liksom være der? Hva er pent med det? Jeg lette også etter svar på det i tråden? Kan noen vennligst si det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Noen må jo stå frem da.. Forklaring av malings flekken..Valgte å legge litt spesiell lakk på fram fangeren da jeg liker å skille meg litt ut, kalles krakelring. Kunne jo ha spilt den safe da, men den gang ei. Når man gjør noe utradisjonelt så må mann vell tåle litt kritikk Må legges til att det ser bedre ut i virkeligheten enn på bilde Her er en bil som er tatt litt lenger med den samme teknikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hvordan krakkelerer man? Dessuten så var det litt tøffere på den siste bilen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jeg synes bilen i topicen var pen, men hadde kanskje sett bedre ut hvis større deler av bilen hadde krakkeleringer.. Hadde sett mere beregnet ut, og ikke "tilfeldig sølt".. Hvordan krakkelerer man? Dessuten så var det litt tøffere på den siste bilen her... Man legger plastikk eller folie på det øverste laget med lakk mens den enda er våt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Hvordan krakkelerer man? Dessuten så var det litt tøffere på den siste bilen her... Jeg kunne godt ha krakkelert større deler av bilen nå også, men da ville prisen på bilen blitt mye høyere, fangeren måtte lakkes uansett så derfor bare den.. Tech9 hadde en bra forklaring på hvordan man gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Er ikke noe fan av verken klistremerker, dekaler eller dristige lakkeringer eg. Det skal helst bare være to farger på en bil (den ene blir som regel svart pga dekk og lister) i følge meg da. Men den var grei den der. Ikke lexus og "krakeleringen" i front, så var det greit nok. Støttestagene til leppen er vel heller ikkje min stil. Men det er ikkje en av de mange E36'er eg hisser meg opp over når eg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 hmm på den bilen oppom er det rieger e-46 look front, M3 e-46 riller og e-46 m3 felger som ser ut som 19". Hvis noen vet bedre så føl dere fri til å irettesette meg.. Får det ikke til å stemme at det er en rieger front på den. Riegerfronten er mye mer "bulkete". Dette ser mer ut som en orginal e46 m3 fanger. Superclean bil! en av de bedre e36 sedan jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 OT: Dette er slik jeg liker hvordan en sedan skal se ut etter litt moderat styling. Clean og pen.. Hva slags styling? Front? Var nydelig! Altfor høg bak i forhold til fremme!!!!!! ser jo ut som det er 21" bak og 18" fremme, ellers fin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Tror bilde nr 2 juger litt. Ser ikke så "ekstrem" ut på bilde nr 1. Men uansett ville jeg vel kanskje ikke hatt den fullt så lav framme. Uansett er det en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 ser uansett ikke proposjonalt ut... det er jo det alle bildesignere prøver på.. å få alt til å "stemme" med hverandre ... så kommer det amatører og ødelegger... vel vel.. hva kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå