Gå til innhold

Hva syns dere gutta om denne bilen her da?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen må jo stå frem da.. Forklaring av malings flekken..Valgte å legge litt spesiell lakk på fram fangeren da jeg liker å skille meg litt ut, kalles krakelring. Kunne jo ha spilt den safe da, men den gang ei. Når man gjør noe utradisjonelt så må mann vell tåle litt kritikk 8) Må legges til att det ser bedre ut i virkeligheten enn på bilde 8)

Her er en bil som er tatt litt lenger med den samme teknikken..

bmw4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bilen i topicen var pen, men hadde kanskje sett bedre ut hvis større deler av bilen hadde krakkeleringer.. Hadde sett mere beregnet ut, og ikke "tilfeldig sølt".. :)

Hvordan krakkelerer man? Dessuten så var det litt tøffere på den siste bilen her...

Man legger plastikk eller folie på det øverste laget med lakk mens den enda er våt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan krakkelerer man? Dessuten så var det litt tøffere på den siste bilen her...

Jeg kunne godt ha krakkelert større deler av bilen nå også, men da ville prisen på bilen blitt mye høyere, fangeren måtte lakkes uansett så derfor bare den..

Tech9 hadde en bra forklaring på hvordan man gjør det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe fan av verken klistremerker, dekaler eller dristige lakkeringer eg. Det skal helst bare være to farger på en bil (den ene blir som regel svart pga dekk og lister) i følge meg da.

Men den var grei den der. Ikke lexus og "krakeleringen" i front, så var det greit nok. Støttestagene til leppen er vel heller ikkje min stil.

Men det er ikkje en av de mange E36'er eg hisser meg opp over når eg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hmm på den bilen oppom er det rieger e-46 look front, M3 e-46 riller og e-46 m3 felger som ser ut som 19". Hvis noen vet bedre så føl dere fri til å irettesette meg.. 8)

Får det ikke til å stemme at det er en rieger front på den.

Riegerfronten er mye mer "bulkete". Dette ser mer ut som en orginal e46 m3 fanger.

Superclean bil! en av de bedre e36 sedan jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Dette er slik jeg liker hvordan en sedan skal se ut etter litt moderat styling. Clean og pen..

569.jpg

569_3.jpg

Hva slags styling? Front? Var nydelig!

Altfor høg bak i forhold til fremme!!!!!!

ser jo ut som det er 21" bak og 18" fremme, ellers fin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...