BalleKnalle Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Tror det er Ac Schnitzer som forhandler den der.... Om det er mulig å få tak i den i dag vet jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Hva med Zeemax kittet til e46 da..Sykt brei og SYKE felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Hva med Zeemax kittet til e46 da..Sykt brei og SYKT RÅ felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 www.poleposition.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 2 stk....det var ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 www.poleposition.no har den stylingen, og det kittet til e46 så ut som en boble... ikke for å være negativ, men det var bare rundt liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Jeg har hoppa fram og tilbake mellom zeemax og esquiss kittet et par år nå,men har nå bestemt meg for esquiss kittet minus bakfanger og vinge som jeg ikke liker. blir montert i vinter og bilen blir å se på første gatebil treff.legger ut bilde av bilen per dags dato,gleder meg til å få på kittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Si ifra til meg hvis du skal kvitte deg med org skjørtene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Esquiss Rafael kittet er bare råå deilig!! men vil også gjerne vite hvor det kan kjøpes? eller kansje alle som vet det,holde det for dere selv? hadde ivertfall jeg gjort:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Esquiss Rafael kittet er bare råå deilig!!men vil også gjerne vite hvor det kan kjøpes? eller kansje alle som vet det,holde det for dere selv? hadde ivertfall jeg gjort:-) Nærmeste forhandler er Tyskland/Frankrike/England tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 www.poleposition.no har den stylingen, og det kittet til e46 så ut som en boble... ikke for å være negativ, men det var bare rundt liksom! ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg tar inn esquiss kittet til mitt eget firma. men har ikke tenkt til å forhandle det i norge. Ikke bra hvis det blir for mange med samme kittet!!hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 M3Turbo, nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå