Patrick B Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Jeg vil ut, jeg må ut, jeg skal ut å drikke meg full, jeg vil være slem jeg vil bort fra mitt hjem, for å gjøre en mengde tull! Hehe nynner på sangen! Skål! La Bimmern hvile seg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 kos deg! Vert god kvelds, snop og ein film i kveld! Ikkje å forakte det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Kul sang SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 DeLillos har laget mye bra, men "Kokken Tor" er den beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 DeLillos har laget mye bra, men "Kokken Tor" er den beste... Festen er ikke over...Det er kake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 ejg skal aldri drikke 60% mer1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 TOrsDag skal jeg fortejlag deg at Delligllos skal spela i bodøa! eg skal og drikka me full og høyra på mussikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Det er tråder som dette som gjør at noen foretrekker bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Det er tråder som dette som gjør at noen foretrekker bmwccn.no ....du må ikkje lese den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Nei, det er mye rart i Annet som ikke alltid er like mye verdt å lese. Kan jo tenkes at alkotråder muligens burde kuttes ut, men synes egentlig ikke det gjør så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 DeLillos har laget mye bra, men "Kokken Tor" er den beste... Den er bra, men "1984" ruver overlegent på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Det er tråder som dette som gjør at noen foretrekker bmwccn.no Makan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Det er tråder som dette som gjør at noen foretrekker bmwccn.no Det er vel egentlig sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 pøh..faktisk derfor mange er her oxo, blir ikke så tørt lixom. Men kjernen er jo selvfølgelig BMW:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Det er tråder som dette som gjør at noen foretrekker bmwccn.no Det er vel egentlig sant... Hvorfor velge det ene eller det annet når man kan velge begge...jeg hopper galant over de mest latterlige diskusjonene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå