TOREBMW Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 jeg har 2 stk gateslicks av typen dunlop supersport i dimensjon 245/35/18 som jeg skal selge.kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 ...skal ikkje ha, men kva er ny pris på noko slikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 er litt usikker.kjøpte disse dekka ifjor man kan minnes at dem kosta ca 3000.- pr stk..men seff går mye billigere en det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 ingen som skal ha dekk til sommeren?dette er veldige gode dekk til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 ja her går det unna gitt.jeg selgar dekka for 2500kr dette er da en veeeeeldig billig penge for disse.løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 her er bilde av dekka http://img319.imageshack.us/img319/1605/dsc000053hv.th.jpg' alt='dsc000053hv.th.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Men, det der er da vel ikke gateslicks... Det er vel mer et ekstremt gatedekk i beste tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 hvis du vet hva gateslicks er, så er det mønster på dem.noe i navnet gateslicks.det er dekk med veldig myk gummiblanding som er godtjent for gatebruk!! da har iaff alle andre feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 hvis du vet hva gateslicks er, så er det mønster på dem.noe i navnet gateslicks.det er dekk med veldig myk gummiblanding som er godtjent for gatebruk!!da har iaff alle andre feil Jeg har flere sett med gateslicks selv til begge bilene mine... Gateslicks (eller såkalte R-dekk) er dekk med en gummiblanding som er ganske så annerledes en vanlige dekk ja. De har minimalt med mønster men er lovlig til gatekjøring og følgelig også på BMW CCNs banetreff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 hvis du vet hva gateslicks er, så er det mønster på dem.noe i navnet gateslicks.det er dekk med veldig myk gummiblanding som er godtjent for gatebruk!!da har iaff alle andre feil Jeg har flere sett med gateslicks selv til begge bilene mine... Gateslicks (eller såkalte R-dekk) er dekk med en gummiblanding som er ganske så annerledes en vanlige dekk ja. De har minimalt med mønster men er lovlig til gatekjøring og følgelig også på BMW CCNs banetreff... ja da er det bare å kikke på disse da..kverulant du er da..det er gateslick!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Det ser ut som Dunlop Super Sport Race, og de går i samme kategori som f.eks. Yokohama sine R-dekk/gateslicks alle steder jeg har sett. Anbefales ikke brukt på vått underlag etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Det ser ut som Dunlop Super Sport Race, og de går i samme kategori som f.eks. Yokohama sine R-dekk/gateslicks alle steder jeg har sett. Anbefales ikke brukt på vått underlag etc. Nr. 1. Det er IKKE for å være kverulant, heller for å opplyse om ting som jeg mener børe være riktige. Gunnar! At dette er et R-dekk (gateslicks) er jeg ikke enig i. Dette dekket ser mer ut som om det er i samme gate som feks. Kumho Ecsta MX (tror det var navnet). Disse dekkene er regnet som ekstreme gatedekk, men er ikke slicks. Slicks - som navnet tyder på - er "glatte" dekk. Et riktig slicks dekk har ikke mønster, men for vei har man utviklet "gateslicks". Toyo R888 er et slikt gatelovlig slicks dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Det ser ut som Dunlop Super Sport Race, og de går i samme kategori som f.eks. Yokohama sine R-dekk/gateslicks alle steder jeg har sett. Anbefales ikke brukt på vått underlag etc. Nr. 1. Det er IKKE for å være kverulant, heller for å opplyse om ting som jeg mener børe være riktige. Gunnar! At dette er et R-dekk (gateslicks) er jeg ikke enig i. Dette dekket ser mer ut som om det er i samme gate som feks. Kumho Ecsta MX (tror det var navnet). Disse dekkene er regnet som ekstreme gatedekk, men er ikke slicks. Slicks - som navnet tyder på - er "glatte" dekk. Et riktig slicks dekk har ikke mønster, men for vei har man utviklet "gateslicks". Toyo R888 er et slikt gatelovlig slicks dekk. men du tar jo totalt feil da mann.dette er gateslicks.du vet jo det er forsjellige mønster på forsjellige typer dekk eller?ingen vits å diskutere dette engang..dette er dunlop supersport gateslicks.det er mange typer gateslikcs. hvis du er så usikker ta å ring en impotør eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 før du begynner å slenge med leppa her så er det en fordel og muligens sjekke fakta i stedenfor å bare synes ting.utrolig provoserende å høre at du ikke "syns" dette er gateslicks.dummeste jeg har hørt.jeg har holdt på med bil noen år og vet seff att slicks er glatte dekk!!derfor dem lager dekk med myk blanding(80) med mønster for å lage grep for oss gatebilfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå