Gå til innhold

nye gateslicks 18" til salgs


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du vet hva gateslicks er, så er det mønster på dem.noe i navnet gateslicks.det er dekk med veldig myk gummiblanding som er godtjent for gatebruk!!

da har iaff alle andre feil

Jeg har flere sett med gateslicks selv til begge bilene mine...

Gateslicks (eller såkalte R-dekk) er dekk med en gummiblanding som er ganske så annerledes en vanlige dekk ja. De har minimalt med mønster men er lovlig til gatekjøring og følgelig også på BMW CCNs banetreff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vet hva gateslicks er, så er det mønster på dem.noe i navnet gateslicks.det er dekk med veldig myk gummiblanding som er godtjent for gatebruk!!

da har iaff alle andre feil

Jeg har flere sett med gateslicks selv til begge bilene mine...

Gateslicks (eller såkalte R-dekk) er dekk med en gummiblanding som er ganske så annerledes en vanlige dekk ja. De har minimalt med mønster men er lovlig til gatekjøring og følgelig også på BMW CCNs banetreff...

ja da er det bare å kikke på disse da..kverulant du er da..det er gateslick!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som Dunlop Super Sport Race, og de går i samme kategori som f.eks. Yokohama sine R-dekk/gateslicks alle steder jeg har sett. Anbefales ikke brukt på vått underlag etc.

Nr. 1. Det er IKKE for å være kverulant, heller for å opplyse om ting som jeg mener børe være riktige.

Gunnar! At dette er et R-dekk (gateslicks) er jeg ikke enig i. Dette dekket ser mer ut som om det er i samme gate som feks. Kumho Ecsta MX (tror det var navnet). Disse dekkene er regnet som ekstreme gatedekk, men er ikke slicks. Slicks - som navnet tyder på - er "glatte" dekk. Et riktig slicks dekk har ikke mønster, men for vei har man utviklet "gateslicks".

Toyo R888 er et slikt gatelovlig slicks dekk.

Toyo%20Proxes%20R888.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som Dunlop Super Sport Race, og de går i samme kategori som f.eks. Yokohama sine R-dekk/gateslicks alle steder jeg har sett. Anbefales ikke brukt på vått underlag etc.

Nr. 1. Det er IKKE for å være kverulant, heller for å opplyse om ting som jeg mener børe være riktige.

Gunnar! At dette er et R-dekk (gateslicks) er jeg ikke enig i. Dette dekket ser mer ut som om det er i samme gate som feks. Kumho Ecsta MX (tror det var navnet). Disse dekkene er regnet som ekstreme gatedekk, men er ikke slicks. Slicks - som navnet tyder på - er "glatte" dekk. Et riktig slicks dekk har ikke mønster, men for vei har man utviklet "gateslicks".

Toyo R888 er et slikt gatelovlig slicks dekk.

Toyo%20Proxes%20R888.jpg

men du tar jo totalt feil da mann.dette er gateslicks.du vet jo det er forsjellige mønster på forsjellige typer dekk eller?ingen vits å diskutere dette engang..dette er dunlop supersport gateslicks.det er mange typer gateslikcs. hvis du er så usikker ta å ring en impotør eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før du begynner å slenge med leppa her så er det en fordel og muligens sjekke fakta i stedenfor å bare synes ting.utrolig provoserende å høre at du ikke "syns" dette er gateslicks.dummeste jeg har hørt.jeg har holdt på med bil noen år og vet seff att slicks er glatte dekk!!derfor dem lager dekk med myk blanding(80) med mønster for å lage grep for oss gatebilfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...