520d Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=827362 Lurer på om jeg skal selge bmwen og kjøpen den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 meget fin den Fine linjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 har sett den flere ganger på gatebiltreffene, fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Judas! Kun BMW som gjelder,.. . Neida.. den var meget fin den! Dritkul !! TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Det er amerikanske skilt på den da. Også er det grevlingtrekk på den, æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Vanvittig feite hjul . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Vanvittig feite hjul . Enig i at det var fete hjul, men ellers så er det en Auda.... Og det er ikke "my cup of tea", for å si det mildt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Fin turteller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Haha, faen så stygt (turtelleren) Ellers så var vell bilen ganske fin den, men det er ikke en BMW, da blir det liksom noe som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hvis det er den jeg tror er det en av de peneste Audiene jeg vet om, har sett den i RL. Utrolig flott, på tross av at jeg egentlig ikke synes den generasjonen A4 er noe pene i standardutførelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Fin utstillings bil, må ha bruks bil jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 er det ikke en amrikansk verson av s4 eller noe sånt? mener og ha sett den til salgs lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 tykte ikke bilen var noe særlig pen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 er det ikke en amrikansk verson av s4 eller noe sånt? mener og ha sett den til salgs lenge... Hmm. Mener det originalt var en A4 1.8. Men er mulig jeg tar feil bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Auda er for pyser! Er skandale når en bil er sykt stylet, og så er det en dau 1.6/1.8l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå