Patrick B Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ja hvis den er en"RS4" så er den i hverfall ombyggd. RS4 kom vel bare i avant, altså stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Er skandale når en bil er sykt stylet, og så er det en dau 1.6/1.8l... Hvorfor det? Overstyla biler egnet seg jo best til å stå stille så er jo samme hva slags motor som står i dem... Ikke at denne er så overstylet, faktisk ganske pen til å være den bilen som fortjener navnet sitt så utrolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Mycket snygg bil Har ikke noe imot Audi jeg... Bortsett fra at A2 er stygg er a2 en bil? ser mer ut som ett egg men den a4 hva fin, 2,7 biturbo drar sikkert bra den, men som de andre sier, godkjenning og sånt er jo viktig da... men fin var den.. trur quattro er supert i norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Sinnsykt pen Bil! Likte ikke tachometeret jeg heller.. Syns han sku spandert på seg noen bedre sub'er når han først sku lage noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ombygd av VAG? Nå har jeg hørt den og. Er det noe de hater som pesten så er det ombygging av biler. Hvorfor tror dere egentlig vi fikk effektavgift på ombygging av biler? Bare fordi myndighetene er avgiftskåte? Neppe sier jeg. De hadde aldri klart å finne på noe slikt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 det er en 1.8 turbo motor som sitter i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Auda er for pyser! Er skandale når en bil er sykt stylet, og så er det en dau 1.6/1.8l... og hvorfor er audi for pyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå