Espenlis Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Gratulerer Tommy, Johan, Øyvind, Erlend og resten av MFK som Norgesmestere 2005!!! Kanarifuglene kvitrer ikke mere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Fotball? Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Fotball? Nei takk. Jo da.. Fotball besørget årets mest sinnsyke helg for min del. Takk MFK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Fobball? Sett hvertfall OT:xxxxx på topic, slik at oss andre som ønsker fotballen til et varmt sted under bakken slipper å bli brydd med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 FOPPALL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 FOPPALL!! Det var DET det var ja! My bad, er så lenge mellom hver gang jeg uttaler det ordet at jeg faktisk hadde glemt uttalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 MFK? Noe nytt som har kommet det eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Molde fotball klubb din sau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Fobball?Sett hvertfall OT:xxxxx på topic, slik at oss andre som ønsker fotballen til et varmt sted under bakken slipper å bli brydd med dette! Kunne ikke sagt meg mer enig! Ikke noe som er så kjedelig som fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Det finnes faktisk andre gleder enn bil, utrolig nok. Og det å ha en klubbfølelse så stor som jeg har for Molde og Liverpool, og så oppleve både Champions League og Cupfinaleseier er rett og slett ubeskrivelig. Jeg kan garantere, for dere som overhodet ikke er interessert i fotball, kunne overvære en kamp på f.eks Anfield Road (Liverpools hjemmebane) vil faktisk forandre deres syn på fotballen. Ikke det at dere blir interessert i selve spillet, men at dere opplever fotballens mekka på så nært hold. Følelsene til de ivrigste supportere er bare helt vanvittige. Har selv vært på 3kamper i England, deriblant Liverpool, og det er ubeskrivelig... Dette er ikke for å omvende dere selvfølgelig, for det skal noe til virker det som, men det er ikke bare selve spillet som er stort, det er miljøet og selve omgivelsene før og etter kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Det var en trist kamp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå