Gunnar Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Tenkte det måtte være et morsomt triks i armene eller fake hud eller noe da jeg så mynten, men saltbøssa stoppa jo de tankene ganske greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 hmm Det var temmelig fantastisk det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Hater sånne trix jeg ikke skjønner en dritt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 tanta mi er illusjonist.. å jeg kan mye.. men dette var bare sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 hmmm....hadde vært morro å få sett en sånn "behind the scenes" greien en gang...... vi vet jo at alle, eller hvertfall mange av de som satt rund der var med på det.... men HVORDAN? det skjønner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Helt syyykt! Og gjør jo ikke saken bedre når du ikke vet hvordan det skjedde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Nei, den der tok i hvertfall ikke jeg. Som andre har nevnt så hadde det vært kult med en "behind the scene" etter slike tryllekunster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Nei, den der tok i hvertfall ikke jeg. Som andre har nevnt så hadde det vært kult med en "behind the scene" etter slike tryllekunster! Gøy der og da kanskje.. Men om de hadde latt oss sluppet til bak senen etter showet så hadde garantert tryllekunstnere dødd ut for lengst må man jo også tenke på, for hvis alle hadde visst svarene så hadde det jo ikke vært gøy vettu Fatta i hvert fall ikke det der sjøl heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 hmmmm........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Liker absolutt slike tryllekunster best. De små man ser på nært hold. Sinnsykt bra den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå