TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 er ikke bare og smelle sammen en boks da men..vinkler på runners og på dyser er viktig skal det fungere..etter litt kjøring igårkveld ser det ut for og virke utmerket..vil se mere hvordan det fungerer når den skal benkes. propan:blankt er det . du er bare misunnelig du , når jeg ligger bredt forbi deg når du presser gamle m20 din på langsletta
TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 Håper alt funker da, så slepper vi dette problemmet hadde ikke problemer her..var bare ikke ferdig med motor..ergo på henger
Morbus Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Har akkurat sittet å lest igjennom 42 sider. Er veldig imponert! Er ikke mange som klarer dette. I begynnelsen av tråden så har du et bilde av noen "bling" deler til m50 motoren, bla termostathus, oljefilter lokk, kamdrevsdeksel, osv.. Hvor har du kjøpt det? Og hvor har du fått tak i blå fuelrail?
TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 Har akkurat sittet å lest igjennom 42 sider.Er veldig imponert! Er ikke mange som klarer dette. I begynnelsen av tråden så har du et bilde av noen "bling" deler til m50 motoren, bla termostathus, oljefilter lokk, kamdrevsdeksel, osv.. Hvor har du kjøpt det? Og hvor har du fått tak i blå fuelrail? takker "bling deler er orginale deler jeg har fått fornikla.fuelrailen kommer fra ppf.
Morbus Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Ja da så.. Skal være resursterk for å få tak i de bling delene skjønner jeg PPF hva er det forkortelse for?
TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 det stemmer..men minus med den er at det ikke følger med fester..det må lages selv slik jeg har forstått det
M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Det du mener, er at du skal sladde forbi Propan sine, snart veteran biler Legge de gamle bilene hans i blårøyk. Ha ha. Lykke til med prøve kjøringen. Når skal det bremses og mappes ordentlig ??
TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 skal mappes og bremses så fort den er ferdig og kjørt inn..den er mappet for "normal kjøring" foreløpig..kjører en "feit" mapp på innkjøringa.så etter det er planen at artan på ppf skal mappe den!
propan Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 De gamle veteran bilene mine rygger fra denne med diesel på tanken Lada på!
stian329 Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 De gamle veteran bilene mine rygger fra denne med diesel på tanken Lada på! Denne konkurransen vil jeg også være med på, men det blir ikke før i '07 at min blir klar. Har du også '07 som plan Propan?
propan Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Ja tidligst,jeg holder på med hus. Så det blir spennende det.
propan Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Ja du må ta toppen din,det er der du kommer til kort nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå