Spiritus Sancti Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Lenge siden du har gitt tegn til liv ja.. Hehe, ikke gjort noe annet gøy da? Som å kjøpe nye felger eller noe? Det syntes jeg er på tide!! Så kan jeg overta de gamle felgene dine?
TOREBMW Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 det har vært lite innkjøp til bil etter jeg ble pappa. (felgene skal ikke selges ) skal bare få lakkert skaden så er jeg fornøyd...kommer flere mods til neste sesong
Spiritus Sancti Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Flere mods? Hva da forno? Du kan si det til meg vettu;) hehe
TOREBMW Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 nei det er ikke så mye. skal ha nye kammer + no mods i topp. muligens tørrsump også,nye clutch thats it
SSM Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Blir det DHB i år og Tore? Slå på tråden om da blir reising frå Haugesund då, henge meg kanskje på!
TOREBMW Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Blir det DHB i år og Tore? Slå på tråden om da blir reising frå Haugesund då, henge meg kanskje på! jeg er usikker på om jeg skal til danmark iår.har veldig lyst, men tenker på saken
mossel Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Blir det DHB i år og Tore? Slå på tråden om da blir reising frå Haugesund då, henge meg kanskje på! jeg er usikker på om jeg skal til danmark iår.har veldig lyst, men tenker på saken Tore tore tore, dette har vi snakket om! Du skal jo! Vi snakkes der nede da!
sector59 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hei Lurte på om du har kjørt m50 motoren uten olje kjøler? Er de mulig og holde tempen nede ved "inspirert kjøring"?
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Kjører du fortsatt wg ut i det fri eller ? Du får en fin sommer med "ferdigstilt" bil !
Mikael-B Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Var vel ikke du som var ute å kjørte i Skien på lørdagen ?
BmwKlovn Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 OT: tipper det var Geir fra Porsgrunn, med sin M3 turbo Mikael!
TOREBMW Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Var vel ikke du som var ute å kjørte i Skien på lørdagen ? det var nok ikke meg nei. jeg fikk levert inn bilen til lakkering igår. skal lakke opp skaden jeg fikk...så da blir den endelig ferdig til sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå