Bele-Bmw Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Dette var den tråden som startet min intresse for bmw,så får håpe d blir litt mer liv en d d har vært i d siste beste tråden som har vært her inne i mine øyne, stå på legg opp litt nye bilder og:D
TOREBMW Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 skal jobbe med bilen denne uka/helga, skal få tatt noen nye bilder da. blir kjekt og jobbe med gamlebilen igjen
Kristian Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 bra du ikke gir deg tore! ellers så hadde jeg vært nødt til å kjøpe den!
TOREBMW Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 bilen vurderes nå solgt til en som har interessen.......
yahhh Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 heihei tore...et spørsmål...den biln der var den blå da du kjøpte den?
Kristian Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 heihei tore...et spørsmål...den biln der var den blå da du kjøpte den? det var den......
yahhh Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 oki..ja husker den...kompis av meg hadde den..men da var det vell en m20b25 turbo husker jeg rett?
joachim sørlie Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 du kan vell ikke selge den bilen du har lagt ned så mye tid og penger i, og ikke minst sjela di i? syntes du skal beholde den jeg, har sittet og lest igjennom 87 sider nå, og jeg må bare si at jeg digger ALT du har gjort, bilen er 100% perfekt! ikke selg denne, den hører hjemme i garasjen din der alt ble satt sammen norges fineste e30 uten tvil!!
TOREBMW Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 takker for det. bilen har det fint i garasjen der den står, oppvarmet hele året. men jeg syns det er synd den ikke blir brukt og bare står der.
yahhh Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 har sett over bygget ditt TOREBMW e vell ikke annet å si enn alle andre her..NORGES RÅESTE E30 DEN HAR DU!!Flått bil,med tanke på ka det va da du kjøpte den...husker godt da den biln kom hit..jeg å stian som da hadde biln irriterte åss grønn på den biln...var 2 elnett i biln å mye rart ellers..meine sjåførstolen va skrudd fast i jennom el nettet så jikk bak;) men som sagt NORGES RÅESTE;)
NA Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Har nå i dag lest igjennom alle 87 sidene og kan bare si meg enig i alle positive kommentarer her. Stiller meg i den laange rekken og beundrer bare et veldig flott bygg. Om lotton skulle tikke inn tar jeg gjerne over denne bilen Er jo så å si gi-bort pris mtp. alle timene,delekostnadene og prøv og feil her. Har det egentlig blitt noe særlig kjøring med bilen? Kan liksom ikke huske å sett den på så mange treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå