Gå til innhold

bmw e30"m3" turbobygg 2.8 m50 ferdig lakkert


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

du kan vell ikke selge den bilen du har lagt ned så mye tid og penger i, og ikke minst sjela di i?

syntes du skal beholde den jeg, har sittet og lest igjennom 87 sider nå, og jeg må bare si at jeg digger ALT du har gjort, bilen er 100% perfekt!

ikke selg denne, den hører hjemme i garasjen din der alt ble satt sammen :)

norges fineste e30 uten tvil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett over bygget ditt TOREBMW ;) e vell ikke annet å si enn alle andre her..NORGES RÅESTE E30 DEN HAR DU!!Flått bil,med tanke på ka det va da du kjøpte den...husker godt da den biln kom hit..jeg å stian som da hadde biln irriterte åss grønn på den biln...var 2 elnett i biln å mye rart ellers..meine sjåførstolen va skrudd fast i jennom el nettet så jikk bak;) men som sagt NORGES RÅESTE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå i dag lest igjennom alle 87 sidene og kan bare si meg enig i alle positive kommentarer her. Stiller meg i den laange rekken og beundrer bare et veldig flott bygg. Om lotton skulle tikke inn tar jeg gjerne over denne bilen :lol: Er jo så å si gi-bort pris mtp. alle timene,delekostnadene og prøv og feil her. Har det egentlig blitt noe særlig kjøring med bilen? Kan liksom ikke huske å sett den på så mange treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...