SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 svarte.. jeg kjøpte det for 488kr på cdon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Lyden var i hvertfall ganske bra og forskjellig på bilene i demoen, men så hadde porschen turbo i motsetning til mustangen. Prøvde ikkje standard versionen av bilene så eg veit ikkje kor like dei er realtime. Fikk også kjøre golf gti (elendig) og viper. Politi greiene var jævlig bra etter min meining. Var også litt deilig å kjøre på lyse dagen til ei forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 svarte.. jeg kjøpte det for 488kr på cdon.. Eg må berre betale 338 på cdon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Får ikke lastet ned demoen. Jææævli til vente-tid. Bestilte iste på dvdstrax :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Får ikke lastet ned demoen. Jææævli til vente-tid. Bestilte iste på dvdstrax :D Kan også laste demoen her: ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/nfsmwdemo.exe Og her finnes en x også: http://thex.org/details.php?id=3407872 Men virker som det er stor pågang alle steder..går treigt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 svarte.. jeg kjøpte det for 488kr på cdon.. Eg må berre betale 338 på cdon Hææ?? most wanted azzå? Faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 penger nukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 samma f*** bare jeg får spillet og liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Most wanted er et MÅ HA spill blir nok noen sene kvelder da ja gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 nå ble jeg skuffa.. dette er bilene..Aston Martin DB9 Audi A4 3.2 FSI quattro Audi TT 3.2 quattro Audi A3 3.2 quattro BMW M3 GTR Mercedes-Benz SL 500 SL65 AMG Mercedes-Benz CLK 500 Dodge Viper SRT10 Fiat Punto Ford GT Ford Mustang GT Corvette C6 Corvette C6.R Cadillac CTS Pontiac GTO Vauxhall Monaro VXR Cobalt SS Lamborghini Murci?go Lamborghini Gallardo Lotus Elise Mazda RX-8 Mazda RX-7 Mercedes-Benz SLR McLaren Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII Mitsubishi Eclipse Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo S Porsche 911 GT2 Porsche 911 Carrera S Porsche Cayman S Renault Clio V6 Subaru Impreza WRX STi Lexus IS300 Toyota Supra VW Golf GTI var ikke mange.. skuffa???...du har berre ikkje lese lista godt nok, eg heller såg det ikkje med ein gang..den står der!!! FIAT PUNTO, numnmer 10 frå top. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 ja stussa på den å.. men syns det godt kunne vert flere bmw`er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Genialt spill. Rett og slett. Veldig bra grafikk, fengende musikk(som vanlig), ok politi-mode, herlig å kjøre Viper. Som nevnt har de laget bilene mer letthandlet, noe som merkes godt og er uvant. Men etter en del kjøring blir også dette en vanesak og det virker myyye mer realistisk å dra ta en sleng i 80-90 enn det var i U1-2. Eneste negative var politi-mode'n. Politibilene snur på 5øringen når jeg f.eks dra i handbrekket og tar en 180. Men, ellers var den ok. Bra at de ikke knuser bilen din med en gang, men venter til du "opparbeider" statusen. Synd vi ikke får prøve styling-delen. Ser Lexusen hadde 2 bakpotter. DET er en forbedring i spillet, at vi kan sette på dobbel på de som ikke har det. Totalt: 9\10 (Demo vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Demoen var ok den ja.. Meget letthandlede biler..ble litt vinglete til og begynne med..hehe..men det går seg til ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå