Gå til innhold

BMW på tv2

John H
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, tenkte jeg skulle lage en tråd her ja.... Fy faen for noen forbikjøringer, og hastigheter.

Misunnelse finnes faktisk ikke her lenger etter jeg så det programmet... Fritid? Alt er buissness. Ikke rart slike folk blir utbrendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idar virket som en fet type. For en M5 han hadde. Kjørte som en gris der i mellom bilene... Var dritkult. Koenigseggen var jo toppen da... :)

TopGear slakter mange biler. Jan Erik Larssen er jo overbegeistret for alt som ruller på hjul. Han er jo ikke kritisk i det hele tatt. Bare bilene har pupper på rattet, eller bagasjerommet er så stort at han kan krype inn i, så er bilen dritkul i hans øyne...

Syns derfor TopGear er en smule bedre, fordi de slakter faktisk biler av og til. At det skjer BMW, tyder enten på at BMW må skjerpe seg eller at han fyren i TopGear ikke liker BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske sikker på at NRK ikke lar J.E larsen si noe dritt om noen biler.

Men seriøst er det bare meg som synes idar kjørte som en idiot? jeg synes også han virket som en rå type, men er ikke en ig i kjøringa hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idar er rå, så dessverre ikke programmet hans igår, men det går kanskje i reprise?

:cry:

Skal kose seg med spenna vettu... han har skjønt det.

X3 syns jeg også er skuffende, dårlig finish, og kan ikke sammenliknes med X5!

Har ikke kjørt X3 ennå, men den selger visst som f***.

Topgear, er Autofil sin strake motsetning, viser litt hvordan det sosial demokratiske norge er, alt er fin og flott-hehe...

Får noen ukontrolerte skjelvinger når jan erik skryter uhemmet av Suzuki eh.... avleggeren etter den gamle veltepetter'n.

:oops:

Alt som ikke er britisk blir stort sett hetsett i topgear, mens det aller meste blir skrytt av i Autofil.

Syns forøvrig autofil blir mer og mer fjortiss, og programmet burde blitt delt opp i flere programmer... båt, traktor, snøskuter, moped, fly,helikopter og bil i et og samme programm... snart kommer vel gressklippere med også-grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...