Gunnar Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Knallbra at hun skal beholde BMWen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 men det er bra teit at de oppfører seg på en sånn måte da, har heldigvis aldri blitt "forfulgt" av politiet pga. bilen min, men det er jo tydlig at det er helt feil bruk av resurser her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Polti liker IKKE E-30 eller E-36. BMW sjenerelt. Blei stoppa av polti, etter at de lå bak meg i ca 15 min. (kunne stoppa meg me 1 gang). Polti manne kom å spurte etter vongkort og førerkort. Og skule ha meg ut av bilen for han skule påpeke at bilen var for "lav". Jeg sa at bilen var senka og at det var godkjennt i vongkorte. Noe det er. Men nei da det kunne ikke stemme Bla. Bla Bla . . . lang Diskusjon me Fersk poltimann, ente me tur til biltilsynet for å få det Godkjent. Trakasering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Polti liker IKKE E-30 eller E-36. BMW sjenerelt. Tror ikke de liker sorte e46 coupe'er heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Har også merka at Purken holder meg med falkeblikk. Ganske irriterende egentlig. Låner en Citroen av og til og da er det noe helt annet. Løsningen er å kjøre Toyota Yaris Kan umulig stemme at BMW senere enn 1995 mod er mer stjelt enn andre biler. Er jo komplett "umulig" å stjele dem pga EWS2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 hu var på radioen idag også hun syntes synd på oss unge hvis vi ble stoppet like mye som henne når vi ikke hadde gjort noe galt.politiet så at det hun hadde bmw kunne være grunnen til at hun ble stoppet.politiet er tullinger man er ikke bandit fordi man kjører BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Har også merka at Purken holder meg med falkeblikk. Ganske irriterende egentlig. Låner en Citroen av og til og da er det noe helt annet.Løsningen er å kjøre Toyota Yaris Kan umulig stemme at BMW senere enn 1995 mod er mer stjelt enn andre biler. Er jo komplett "umulig" å stjele dem pga EWS2! bmw etter 95 er ikke umulig og stjele nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 har hatt lappen i 3 år. jeg har faktisk blitt stoppa mange færre ganger etter jeg fikk meg bmw, har hatt den i snart 2 år og blitt stoppa om lag 10 ganger med den. kjørte ford og opel før bmwn, og da ble jeg stoppa over 50 ganger på ett år, tro det eller ei. mista tellinga etter 50 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Polti liker IKKE E-30 eller E-36. BMW sjenerelt. Tror ikke de liker sorte e46 coupe'er heller.. De liker ikke den sorte e46 coupe`en som kjører gris til alle døgnets tider og herjer vilt i Skiens gater hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Polti liker IKKE E-30 eller E-36. BMW sjenerelt. Tror ikke de liker sorte e46 coupe'er heller.. De liker ikke den sorte e46 coupe`en som kjører gris til alle døgnets tider og herjer vilt i Skiens gater hehe... Hva faen? Jeg kjører da andeles ikke gris i Skiens gater til alle døgnets tider.. med den bilen iaffal.. Kjørte i 40 jeg.. og svinga unna høll i veien.. jada.. det skulle de vist ta lappen min for da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Har også merka at Purken holder meg med falkeblikk. Ganske irriterende egentlig. Låner en Citroen av og til og da er det noe helt annet.Løsningen er å kjøre Toyota Yaris Kan umulig stemme at BMW senere enn 1995 mod er mer stjelt enn andre biler. Er jo komplett "umulig" å stjele dem pga EWS2! bmw etter 95 er ikke umulig og stjele nei. De er umulig å tyvkoble. Gjelder alle merker etter 1998 da det ble påpudt med elektronisk startsperre. Mener ikke sånn Defa drittstartsperre som tyvkobles på 2 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 De er umulig å tyvkoble. Gjelder alle merker etter 1998 da det ble påpudt med elektronisk startsperre. Mener ikke sånn Defa drittstartsperre som tyvkobles på 2 minutter. Jada.. Helt umulig... Det er kansje ikke bare å tvinne et par ledeninger og knekke rattlåsen.. Men sett deg ned å tenk litt littegranne over det der.... Tror du virkelig det er umulig? i den "dataverdenen" vi lever i nå? Det tror ikke jeg.. Bilen din er ALDRI helt trygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kan hende forrige eier av bilen var kriminell eller.no Men det er jo også greit å få bekreftet at politi har BMW i søkelyset ute på veien. Synd er det iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kan umulig stemme at BMW senere enn 1995 mod er mer stjelt enn andre biler. Er jo komplett "umulig" å stjele dem pga EWS2! Nå er jeg ikke så sikker på at det er så tyverisikkert som du og BMW vil ha det til, men når ble det nødvendig å tyvkoble en bil for å stjele den? Trenger bare en liten lastebil/tauebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kan umulig stemme at BMW senere enn 1995 mod er mer stjelt enn andre biler. Er jo komplett "umulig" å stjele dem pga EWS2! Nå er jeg ikke så sikker på at det er så tyverisikkert som du og BMW vil ha det til, men når ble det nødvendig å tyvkoble en bil for å stjele den? Trenger bare en liten lastebil/tauebil... også kan du vel sikkert regne med at 30% er svindel og nøkkel kjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå