Gå til innhold

Månedens bil november 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D Takk for mange positive tilbakemeldinger. Ligger en del penger og slit bak den bilen nå ;)

Jeg kjøpte leppa brukt av Kjell Rune. Man får den ny hos Koed.dk (varenummer www7767, ca. 1300 kr inkl. mva, toll og frakt).

Var litt uheldig med giringen en gang, ja. Motoren brukte olje og slik fra før, men ventilene ble ikke akkurat bedre etter den episoden! Derfor ble det like så godt motorbytte. Nå holder jeg i hvert fall girspaken slik man SKAL holde den, og motoren blir passet på som gull :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil den der!

Synes spesielt den er fin fordi det ikke er komplett M styling på den og den ligner ikke på M3. 325i er fine biler og skal ikke gjøres om til M3 wannabee biler. Min mening.

Skulle vært obligatorisk opplæring i riktig girspak bruk ved kjøp av BMW. Er spesielt ved oppgiring og nedgiring til 4. gir at det er viktig at man holder håndflaten på venstre side av girspaken og presser den til høyre mens man drar den bakover.

Har du fått montert inn den nye motoren nå? Er den god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken vogn!

Kunne tenkt meg de angeleyes-lyktene!

Hvor handler jeg de? 8)

Kjøpte dem på eBay (ca. 700 kr med frakt, mva, etc). Finnes en rekke på www.ebaymotors.com , f.eks disse:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CCFL-BMW ... dZViewItem

eller

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... dZViewItem

Veldig enkelt å montere. Bare å skru opp frontlykta, lime ringene på (3 punkter med lim), koble på den medfølgende strømstjeleren til parklysledningen, og VIPS, ferdig ;)

Har du fått montert inn den nye motoren nå? Er den god?

Ja, den er meget god. Går som et skudd og høres bare helt deilig ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...