Tore Diesel Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Ett bilde sier mer enn 1000 ord! Hvertfall i dette tilfellet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Kapsler er vel fint.. Var å kjøpte kapsler på biltema her om dagen. Dama i kassa sa jeg skulle åpne dem å sjekke om dem var hele før jeg gikk ut av butikken. Var vist ikke bytte rett på dem vist dem var ødelagte. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 mmmh herlig! bling bling spinners kapsler hadde gjort susen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg klarer ikke helt den bilen der uten m-fangere og facelift lykter uansett jeg da.. Men hjulkapslene gjorde ikke akkurat bilen noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg er heller ingen fan av hjulkapsler, men på denne årstiden gjør det meg svære lite! Da er det bare å glede seg til sommeren med tilhørende alufelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Ser ut som en Mitsubishi Galant, spør du meg... _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg for min del hadde mye heller gått for svarte orginale stålfelger, enn å banke på noe slikt som dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg for min del hadde mye heller gått for svarte orginale stålfelger, enn å banke på noe slikt som dette! eh.. nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg kjører svarte originale stålfelger om vintern (ikke enda), men jeg har hvertfall "bmw-kapsler" utenpå De kapslene som vises her kan jo umulig være ment for bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Ser ut som en Mitsubishi Galant, spør du meg..._ johanf Jeg vil nå si at galant stv er en meget nydelig bil da men... galant uten styling og fete felger... interiøret er kanskje litt kjedelig da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg for min del hadde mye heller gått for svarte orginale stålfelger, enn å banke på noe slikt som dette! eh.. nei eh.. jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 kaplser er like greit på vintern (om det er BMW kaplser da seff) men de kaplsene der, var ILLE hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 BMW E39-wannabe-serien til Mitsu er fin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 BMW E39-wannabe-serien til Mitsu er fin: ja "sports" utgaven er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Ett bilde sier mer enn 1000 ord! Hvertfall i dette tilfellet! Er det originalspeilene til e39? De ser litt avrundede ut... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå