TorErling Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 JADA!! .. da var lappen i boks! så nå må dere i Bergen se opp for en grønn 5-serie :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Grattis! ...og pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer...så begynner det som er vanskelig når man er ung; som Schnellfahren (hvorfor ikke Schnellfahrer ?) er inne på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 gratulere... kjør pent... ta vare på lappen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer...så begynner det som er vanskelig når man er ung; som Schnellfahren (hvorfor ikke Schnellfahrer ?) er inne på... Tatt fra Flåklypa Grand Prix Også la jeg inn en skrivefeil med...hmmm...vilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Grattis. Husker selv hvor stort det var og endelig få lappen. Kjør forsiktig, og behandle bimmer'n pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer så mye!!! Kjør pent nå som vintern står for dør, og stell fint med bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tatt fra Flåklypa Grand Prix Også la jeg inn en skrivefeil med...hmmm...vilje Du tenker på gode gamle Heinrich Von Schnellfahrer (fartsfenomenet med monokkel og glassøye), ...men kjørte ikke han Fiat Abarth 2000 i filmen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 grattis så mye med lappen nå får vi se hvor lenge den holder da ikke vær for tung på høyrefoten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 gratulerer med lappen. og ta pent vare på e34'n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tatt fra Flåklypa Grand Prix Også la jeg inn en skrivefeil med...hmmm...vilje Du tenker på gode gamle Heinrich Von Schnellfahrer (fartsfenomenet med monokkel og glassøye), ...men kjørte ikke han Fiat Abarth 2000 i filmen ? He he he, det stemmer det ja, men trodde han het Schnellfahren. Ser bare filmen en gang i året og det er første juledag Husker ikke hvordan bil han kjørte, men syntes navnet hans var til å dø av ...så jeg tok det Var det en sånn en du mente forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer!!! Hvor i Bergen holder du til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 e 39 5'er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Takker så meget alle sammen. Skal passe godt på 5'eren.. vasker den så ofte att .. merker at det er vansklig å IKKE holde en tung høyrefot, men jeg prøver så godt jeg kan Holder til i Åsane. Så nå parkerer jeg bimmern, og tar meg en tur på byn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå