Jarle Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Noen som har vært borti dette merket og vet noe om det? Er vel OS Bildeler som fører dette merket. Positive og negative kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg har både dempere og fjærer fra AP på min E34. Begge deler fungerer helt fint. Har veldig liten fjæringsvei foran, men det skyldes vel at E34 ikke akkurat er konstruert for 60mm senking.. Ellers er bilen ganske stiv nå, men det er liksom litt vanskelig å beskrive stivhet så lenge det ikke finnes noen enkel målbar skala. Når det gjelder kun fjærer så er det vel faktisk livstidsgaranti på de. Trodde forresten ikke OS førte AP. For litt under et halvt år siden hadde de originalvarer (Sachs/Bilstein), Apex og FK. Muligens koni også. Kan vel alltids tenkes de har tatt inn AP også siden, men de hadde ikke det da. Jeg måtte handle mitt fra Schmiedmann. De negative erfaringene jeg har i forbindelse med settet er egentlig mest elendig leveringstid fra Schmiedmann, og dårlig pakking/mishandling under transport. Først tok det vel over 4 uker før jeg fikk det, og da jeg åpnet pakken så det slik ut: Men heldigvis var alt i orden. TÜV-papirer fulgte også med (forstår egentlig ikke hvordan de har klart å få 60-senk foran på E34 TÜV-godkjent, men så lenge jeg har papirene er det jo greit.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Takker for raskt svar Jeg sendte mail og spurte om merke og tüv og da sa han ap, så regner med at det er det. Eneste fjærene jeg har funnet til 1-serien som senker "så mye" som 40/30. Er bra det er gode erfaringer da, og ikke dårlige, selv om pakkingen ikke var det beste jeg har sett Fikk beskjed om levering på ca 1,5 uke, og det er jo meget bra hvis det stemmer. Hadde aldri hørt om AP før, men da kan jeg handle dette settet i god tro da *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Jeg har og AP fjære på min. Kjøpte de sammen med gule Koni dempere hos Schmiedmann for noen år siden. Funker rint de, utenom at bakdemperene røyk etter ett år. Men det er vel bake Koni i et nøtteskall det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg har og AP fjære på min. Kjøpte de sammen med gule Koni dempere hos Schmiedmann for noen år siden. Funker rint de, utenom at bakdemperene røyk etter ett år. Men det er vel bake Koni i et nøtteskall det. Oki. Jeg kjøper bare fjærer så da regner jeg med at det går bra Er 5 års garanti på fjærene og fikk jeg høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå