Gå til innhold

Angel Eyes - forskjell??


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

På mitt sett var det også en ledning som måtte kobles direkte på batteriet. Dette er strøm til ringene! På dere som har seksere, vet jeg ikke helt hvordan dette gjøres, men er sikkert en lur løsning.

Er vel strømuttak fremme på sekserene også. ;)

Ok, eneste jeg vet er at dere med 6er ikke har batteri ved motor.

Har en pluss-pol der hvor batteriet egentlig skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fekk ikke med meg alt her, noen som har bilder av deg forskjellige montert på bil? og hva som er dei forskjellige produsentene? og kor eg kan få tak i?

Hva fikk du ikke med deg? Alt du spør om står i denne tråden. Les! :roll:

Tråden er vel kanskje bare litt halvveis surrete nu, men allikevel. Er bare å lese den nøye for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har eg lykter fra JOM som de selger på StylingTech..er bra fornøyd med de vertfall...godt lys og blå/hvitt ringer :)

er det de med int. blinklys du har?

hvis ja, hvordan funker det?

Det er med int.blinklys ja..

Hva tenker du på..funker..lyktene funker bra syns eg og blinklyset lyser veldig godt det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg monterte FK sine angel eyes på min compact. de passet utrolig fin å ble fornøyd med lyset i ringene. de dugget noe jævli med det samme men løste det med å kjøre en dag uten det ene dekslet bakpå åså lot jeg bilen stå ca 14 timer med cupe varmer på hvær lykt å da forsvant duggen helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt sett var det også en ledning som måtte kobles direkte på batteriet. Dette er strøm til ringene!

Kan jo nevne at denne ledningen også fulgte med på mitt sett, men jeg gadd ikke koble den på. Ser ut til å fungere fint for det.

Så å koble denne ledningen er ikke nødvendig? Den sitter ikke fast i lyktene? Hvor legger du ledningen hvis du velger å koble den til batteriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...