Gå til innhold

Angel Eyes - forskjell??


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har noen spørsmål:

1. Dugger Angeleyes lyktene? (kjøpte noen klare blinklys fra GS og de dugger noe inni helvete selv etter at jeg har lagt inn fugemasse inn i alle skjøter rundt hele dritten, uten om der ledningen går inn)

2. Hva slags lys lyser de forskjellige lyktene?

Jeg er ikke ute etter sånn hvit/blå-lys ringer. Jeg vil ha gule/vanlig lys.

Er dette angeleyes? Det står kun Frontlykter E-36 m/E-39 2001 look HELLA Sort, Pris: 4987 kr

thumb_5047.jpg

Hva slags lys lyser ringene eventuelt?

Hva med disse? Angeleyes? Frontlykter E-36 m/E-39 2001 look Pris: 3250 kr

thumb_4199.jpg

HVa slags lys lyser ringene eventuelt?

Siste alternativ: Frontlykter E-36 Angles Eyes sort her står jo at det er angeleyes da,.... he he... Pris: 3612 kr

thumb_4397.jpg

Hva slags lys lyser ringene?

Hva er forskjellen på disse da? Kvalitet? Dugg? Ringer? osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hella sine er det mange som syns har for små ringer,og opp-ned.. men det er bare tull spør du meg..det er jo kjent for god kvalitet og ringene lyser meget godt i dagslys og i mørket..de lyser forresten ganske så hvitt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet til FK sine i dag, men rent utseendemessig er den nedgradering synes nå jeg.

Slik var den:

gammel.jpg

Slik er den nå :

ny.jpg

Det er da altså sorte FK, de siste du postet. Kostet 2700,- hos maxam-tuning, noe som er nesten 1000,- billigere enn mange andre steder. Fikk med blinkere også, men de brukte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har noen spørsmål:

1. Dugger Angeleyes lyktene? (kjøpte noen klare blinklys fra GS og de dugger noe inni helvete selv etter at jeg har lagt inn fugemasse inn i alle skjøter rundt hele dritten, uten om der ledningen går inn)

2. Hva slags lys lyser de forskjellige lyktene?

Jeg er ikke ute etter sånn hvit/blå-lys ringer. Jeg vil ha gule/vanlig lys.

Er dette angeleyes? Det står kun Frontlykter E-36 m/E-39 2001 look HELLA Sort, Pris: 4987 kr

thumb_5047.jpg

Hva slags lys lyser ringene eventuelt?

Hva med disse? Angeleyes? Frontlykter E-36 m/E-39 2001 look Pris: 3250 kr

thumb_4199.jpg

HVa slags lys lyser ringene eventuelt?

Siste alternativ: Frontlykter E-36 Angles Eyes sort her står jo at det er angeleyes da,.... he he... Pris: 3612 kr

thumb_4397.jpg

Hva slags lys lyser ringene?

Hva er forskjellen på disse da? Kvalitet? Dugg? Ringer? osv

hei. Angeleyes lyktene skal ikke dugge mer enn vanlig. Men alt dette kommer an på hvordan du vasker bilen,det er nemlig her dugg og kondens kommer inn. Jeg holder alltid litt avstand med høyttrykk når jeg vasker fronten (gjelder også tåkelysene). Du må IKKE tette igjen lyktene mer enn fra fabrikken, da det er viktig at de har lufting! FK leveres bl.a med 2 luftehull i hver lykt, på blink osv.

Når det gjelder farge på lyset, lyser alle gult utenom Hella sine som har Celis lys på ringene. Det gir et hvitt lys, nesten xenon aktig på avstand.

FK sine lyser sterkest, og bl.a GS har nå sluttet med In-Pro. Jeg vil tippe pga svakhet i lysstyrke.

Den i midten der, er vel en noname type, den nederste er FK og Hella øverst. Jeg anbefaler FK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte litt på att du hadde tettet alle hull jeg også, dette må ikke gjøres. For da kommer ikke kondensen ut igjen. Kondens kommer som følge av tempratursvingninger, Lysene blir varme når du slår dem på og kalde når du slår dem av, hvis de da er for tette så dugger de.. Hvis de ikke er helt tette, med vakum inni.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...