John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Skulle dugge..det er jo som du sier håpløst..du må klage mer Selv har eg lykter fra JOM som de selger på StylingTech..er bra fornøyd med de vertfall...godt lys og blå/hvitt ringer men kanskje ikkje det du vil ha Dårlig bilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Skulle dugge..det er jo som du sier håpløst..du må klage mer Selv har eg lykter fra JOM som de selger på StylingTech..er bra fornøyd med de vertfall...godt lys og blå/hvitt ringer men kanskje ikkje det du vil ha Dårlig bilde men.. Kunne du vært en engel, og få tatt ett eller to bilder til om kvelden av lyktene? Tror det er slike jeg kommer til å lande på å kjøpe jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg vil ha sånna som Hagenisse har. De var drit nice! Hagenisse. Fortell litt om lyktene dine da? Lette å montere? Er det bare å plugge inn ledningen fra bilen rett inn i lykta? Eller må man gjøre mer? Dugger de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 skal prøve å få tatt noen bedre bilder ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 litt bedre.. OooOoOooo! Ser deilig ut Takker og bukker! Blir nok slike ja. Hvordan syntes du projektorlysene er? Mye bedre enn standardlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 ja, mye bedre enn orginalene..ser jo hvor eg kjører nå både på langlys og nærlys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 ja, mye bedre enn orginalene..ser jo hvor eg kjører nå både på langlys og nærlys.. Hva slags front er det du har btw? Standard grøftelykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Har Seidl front..litt lengre og smalere grøftelys enn de orginale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Har Seidl front..litt lengre og smalere grøftelys enn de orginale.. Hvis det er seidl fronten du har så er det e-46 grøftlys.. ala de her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Lyktene hagenisse har, er like som mine, bare han har de sorte. Veldig enkelt å montere. Du skrur ut de gamle, 4 skruer på hver lykt. Må ha skralle med forlenger på de nedre skruene, en i hvert hjørne. Skru på de nye, koble i strøm, du vil ha en ledning til overs fra de org, dette er høydereguleringen. FK har dessverre ikke høyderegulering. På mitt sett var det også en ledning som måtte kobles direkte på batteriet. Dette er strøm til ringene! På dere som har seksere, vet jeg ikke helt hvordan dette gjøres, men er sikkert en lur løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Har Seidl front..litt lengre og smalere grøftelys enn de orginale.. Du har E46 grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 På mitt sett var det også en ledning som måtte kobles direkte på batteriet. Dette er strøm til ringene! På dere som har seksere, vet jeg ikke helt hvordan dette gjøres, men er sikkert en lur løsning. Er vel strømuttak fremme på sekserene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Har Seidl front..litt lengre og smalere grøftelys enn de orginale.. Du har E46 grøftelys Er altså mine som eg har på Seidl fronten orginale e46 grøftelys? Slike? Hmm..lært noe nytt idag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 På mitt sett var det også en ledning som måtte kobles direkte på batteriet. Dette er strøm til ringene! På dere som har seksere, vet jeg ikke helt hvordan dette gjøres, men er sikkert en lur løsning. Er vel strømuttak fremme på sekserene også. Ok, eneste jeg vet er at dere med 6er ikke har batteri ved motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå