Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det noen som har noen erfaring med å kjøre med åpent filter på disse bilene? Eller bør jeg la vær?

Hvis jeg skal skifte,er det K&N som gjelder da,eller er det noen andre på markedet som er bedre?

Skrevet

Stemmer at det er m3 panser ja...Er veldig fornøyd med den,en drøm å kjøre :P

Forbruket er ikke så galt på den heller,Har vært nede på 0,8 på langkjøring :!:

Skrevet

Syns faktisk det var noe med hekken som eg ikkje likte nå på de nye bildene..hekkskjørtet var ikkje heilt min smak..tror det hadde vært tøffere med m3 hekk? :?

Skrevet

Nydelig bil du har der :D ...du spurte om åpent luftfilter..har en kompis som kjører med et slikt et på 330CI, blir veldig pen lyd ved pådrag (ikke det at lyden mangler fra før av da :lol: ) men kjøp fra OS eller filter som er laget til bmw...K&N filtrene har en olje behandling som på sikt tar knekken på luftmengdemålern på BMW`ene..en svakhet eller noe..litt surt å måtte bytte den..koter jo ca 5000,-

Skrevet
Syns faktisk det var noe med hekken som eg ikkje likte nå på de nye bildene..hekkskjørtet var ikkje heilt min smak..tror det hadde vært tøffere med m3 hekk? :?

Mye mulig det :D

Men skal få byttet til mørk,grovere netting og få gjort den jobben rundt potta litt bedre nå,så da får vi se :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...