Ørjan Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Jeg kjører med breyton magic racing i 19" på min M3. Meget råe felger, de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Du skal ikke selge de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Nydelig bil det der! Skift ut gitteret som andre har påpekt. Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Er det noen som har noen erfaring med å kjøre med åpent filter på disse bilene? Eller bør jeg la vær? Hvis jeg skal skifte,er det K&N som gjelder da,eller er det noen andre på markedet som er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Nydelig bil.. fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 hva slags panser har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Fy F... For en nydelig bil, må si jeg ble litt forelsket der ja heldigris du ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 E46 M3 panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Stemmer at det er m3 panser ja...Er veldig fornøyd med den,en drøm å kjøre Forbruket er ikke så galt på den heller,Har vært nede på 0,8 på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Syns faktisk det var noe med hekken som eg ikkje likte nå på de nye bildene..hekkskjørtet var ikkje heilt min smak..tror det hadde vært tøffere med m3 hekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Veldig pen bil du har fått deg, Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Nydelig bil du har der ...du spurte om åpent luftfilter..har en kompis som kjører med et slikt et på 330CI, blir veldig pen lyd ved pådrag (ikke det at lyden mangler fra før av da ) men kjøp fra OS eller filter som er laget til bmw...K&N filtrene har en olje behandling som på sikt tar knekken på luftmengdemålern på BMW`ene..en svakhet eller noe..litt surt å måtte bytte den..koter jo ca 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Ok,takk skal du ha:-) Har denne "OS" noen nettside eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Syns faktisk det var noe med hekken som eg ikkje likte nå på de nye bildene..hekkskjørtet var ikkje heilt min smak..tror det hadde vært tøffere med m3 hekk? Mye mulig det Men skal få byttet til mørk,grovere netting og få gjort den jobben rundt potta litt bedre nå,så da får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Pen E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå