Gå til innhold

Min 330ci 2001 mod.

Diggern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om du må rulle eller ei, kommer ann på dekkmerket du kjøper..

jeg hadde først yokohama i 265/30 og da måtte jeg rulle inn hjulbuene bak, mens med falken-dekk ble det god plass.. de var ca 3,5 cm smalere enn yokohama-dekkene.

Var 265 Falken 3,5 cm smalere enn 265 Yokohama? Betyr ikke 265 at dekket er 265 mm bredt da? Det vil jo si at Falken dekkene egentlig var 230 (om det hadde vært en dimmensjon) det da?

Har hørt at Falken er litt smalere, men trodde dette var pga sportype osv, ikke 3,5 cm? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 265 Falken 3,5 cm smalere enn 265 Yokohama? Betyr ikke 265 at dekket er 265 mm bredt da? Det vil jo si at Falken dekkene egentlig var 230 (om det hadde vært en dimmensjon) det da?

Har hørt at Falken er litt smalere, men trodde dette var pga sportype osv, ikke 3,5 cm? :shock:

ja, man skulle kanskje tro at det skal være samme bredde i samme dimensjon, men det er det altså ikke.. det er ikke noe feil på mitt syn heller.. :wink: jeg og en kamerat målte med meterstokk og vi la de ned på bakken ved siden av hverandre, og det var rimelig stor forskjell. det merket man jo også når man fikk montert det på bilen! vesentlig bedre plass mellom dekk og hjulbue. foran var ikke forskjellen så stor, men det var merkbart der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur vi alle burde flytte til svergie å kjøpe orntlig maskin, er et helvete å ha bil i avgiftsnorge :twisted:

Bor i svergie nu, bare midlertidig student, alle gutta kjører store maskiner her, 540, m3 e30, 750 v12 300hk osv. Det e helt texas 8)

Så en M5 2000mod som hadde rullet 69.000km (helt strøken) og dem skulle ha 279.000 svenke kr, blir ca 240-250.000 norske eller mindre.

Klarte nesten ikke å gå fra bilbutikken engang :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har lyst på noe annet...Vet ikke helt hva det blir enda.Har lyst på både s3,rs4 og m3. Har funnet en jævlig fin Audi s3 i tyskland,2003mod som kun har gått 39 000km med alt av utstyr. Er kansje ikke så bra å snakke om audi her inne men... :stupid: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...