nohr Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Noen som har litt peil på Peugeot 205 1.4?? skulle likt å visst hvilken motor variant jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 80hk hvis det hjelper litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 12, 2005 Forfatter Share Skrevet November 12, 2005 finnes tre varianter av 1.4l, tatt bort den ene varianten ettersom den kom i 86,men står igjen med to alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Du har nok en XU5-motor i den bilen din, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Nei,har enten XY6B=53kw eller XY7=44kw.. Ingen som vet hvor dette står på motor etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Nei,har enten XY6B=53kw eller XY7=44kw..Ingen som vet hvor dette står på motor etc? Aiii... 1985 modell... Det er jo den GAMLE motoren det. Uff... Husker at det pleide å være en plate på motorene, men det er gjerne bare de nyere XU og TU-motorene... Leeeeenge siden jeg jobbet sist med en XY-motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Hvis den har 80 hk, har den to forgassere. Har den kun èn forgasser, har den 60 hk.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Okei,takk skal du ha..Har den 80hesteren jeg da.. Må begynnne å fiske opp gamlebilden så jeg har noe å kjøre med når bimmern blir satt på bukker til året=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Okei,takk skal du ha..Har den 80hesteren jeg da..Må begynnne å fiske opp gamlebilden så jeg har noe å kjøre med når bimmern blir satt på bukker til året=) Litt mer om de ulike 205 motorene... http://www.hi-speed.dk/205.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå