Gå til innhold

Dårlig verkstedjobb - bør jeg klage?


Fuzzy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Strandveien Auto er totalt udugelig når det gjelder behandling av kunder og "lakkering".

Hadde jeg vist det jeg viste i dag har jeg aldri levert bilen min der.For det første så er det ikke Strandveien som lakkerer.Dette er noe kunden ikke blir innformert om.De tar bare imot bilen.Plukker av gummilister å kjører bilen til et lakkerings verksted på Malvik.

Jeg ble også forbauset over de som jobbet på "Lakkeringsverkstedet" hos Strandveien.KUN nyutdannede snørrvalper som ikke var en dag over 22.Daglig leder til og med.Anyway.Bilen var 10dager på lakkering.Første gang bommet de TOTALT på lakkfarge.Bilen ble også levert tilbake MØKKETE ,(FOR Å SKJUL TABBE?)og ble levert med masse småe riper på bagasje lokk som de ikke ville ta ansvar for.Men etter mye prating så skulle de fixe det, noe som heller ikke ble gjort.Klarte heldigvis å rubbe det bort.SELV.!Ikke nok med det.Bilen var også blitt kjørt en god del med.(noterte Km avstand før jeg leverte bilen)Bensin tanken var HELT TOM..

Bilen ble på nytt sendt fra Strandveien til malvik for å prøve å lakkere på nytt for å prøve å treffe på fargen.Resultatet ble det samme som før.Å de på strandeveien ristet bare på skuldrene og ville at jeg skulle bare godta resultatet..Jeg ble selfølgelig RASENDE!Hvem vil kjøre rundt med en bil som er halveis rød å halveis orange.?Det hele endte opp med at jeg fortalte hva jeg syntes om hele opplegget og hva jeg syntes om strandveien auto.(MASSE TRØNDER GLOSER:)

Jeg måtte ta saken i mine egne hender til slutt å ringte lakkeringsverkstedet på malvik og kjørte bilen dit for å snakke med de om hva som måtte gjøres for å rette opp problemet.Fordi de som jobbet på Strandveien hadde NULL peiling om hva som hadde gått galt eller hva som måtte gjøres for å ordne problemet.Fant til slutt ut etter en samtale med daglig leder på lakkeringsverksted på Malvik at de skulle prøve på nytt med en annen lakkfabrikant.

Nytt forsøk ble gjort og endelig ble det et bra resultat.

Så folkens.STAY AWAY from STRANDVEIEN.

Useriøst,.uproft verksted.

Skulle bare ha kjørt bilen Direkte til verkstedet på malvik.Å snakket med skikkelig fagfolk til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tilbydt meg å levere bilen direkte til lakkeringsverkstedet på Malvik selv, dersom det blir til at luken kun skal pusses ned og lakkeres, da jeg ikke ser poenget med å kjøre fra Stjørdal til Trondheim for at de skal kjøre bilen tilbake til Malvik. Så får vi se da; BMW Norge skulle kontakte verkstedet å få de til å vurdere ny luke en gang til, de likte ikke min historie særlig godt, og var enig i at man ikke skal trenge å oppleve slikt med ett bilmerke som skal appelere til bil-entusiaster. Venter spent på tilbakemelding.

Problemet med å levere bilen selv er at leiebilen jeg skal ha mens bilen er på lakkering står i Trondheim, og det var vist ikke så lett å fikse...

Verkstedet forklarte meg at de ikke kjørte bilen til Malvik, men fikk den transportert, så du skal ikke ha fått så mange flere km på bilen din selv om det er noen km til lakkeringa... Men nå har jo verkstedet forklart meg mye rart i forbindelse med dette også da, så troverdigheten kan vel kanskje settes litt til side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...