Boss Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Litt mye kansje http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... de=5169282 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Får den meste info man trenger der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Så er det en dame som skal selge den.. Er nok mange mannfolk som leter etter en sånn dame... Med mindre det er eit mannfolk som ska selge den i damas navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Skulle ønske det vare flere av de damene der... Skal si ho gikk grundig til verks når ho skulle selge bilen ja... Spørs om de som er ute etter en 518 gidder å lese alt det derre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Et klassisk tilfelle av "søk etter info på nettet" tett etterfulgt av "klipp og lim" funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 det var ikkje alt som var klipt og limt en god del av det var formulert av eiger er eg ganske sikker på. men uansett dette var da unødvendig mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Det der er ikke noe. Den lå ute til 80.000,- for noen måneder siden. Jeg lurer uansett på hvor de har fått tak i den informasjonen. Ikke noe jeg fant lett på google hvertfall. Jeg hadde uansett vært glad for å ha fått 25.000,- for bilen hadde det vært jeg som skulle solgt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 ..nei kan ikkje kome å seie at selgjar holdt tilbake info om bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Hehehe...jeg tror faktisk ikke at det er så mange som vet at E34 er designet av en mann ved navn Claus Luthe, men han er viktig hvis du ikke liker designet til Banglemann... Hadde bilen vært dansk hadde jeg kjøpt den...hvis den ellers er så fin som den ser ut til å være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 hehe.. du veit no kva du får der iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Det var da voldsomt mye å lese, for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 overkill ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 står vel gjerne at det er rust på 3 bolt i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Dæven da! Det der MÅ være klipp å lim, eller så må kjerringa melde seg inn i BMW klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå