Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
I Skien er det jo ekstremt ille nå da, hørt om flere slike episoder der.

Tenk hadde alle hatt èn religion, da hadde det ikke vert noe problem i det hele tatt :roll:

Vi i SKIEN trenger hjelp fra alle andre etnisk norske til å slå et slag mot innvandrerjævlene som snart overtar her!

Slapp av litt, blir jo skremt av noen av uttalelsene dine...

Forstår at en kan bli oppgitt lei av utlendinger, men det hjelper ikke å knerte dem. Ting kan ikke annet enn å bli verre da...

Skrevet

Vi i SKIEN trenger hjelp fra alle andre etnisk norske til å slå et slag mot innvandrerjævlene som snart overtar her!

Nå må du slappe av litt synes jeg.. Det er faen ikke rart at det blir slagmål.. Skulle nesten trodd at reklamerte for Vigrid eller noe. Dette er ett forum der vi duskuterer bmw, ikke innvandringspørsmål !

uff da, liker du ikke det jeg skriver? da må du nesten be om unnskyldning :wink:

neida... jeg blir nok litt engasjert og skriver kanskje noe som ikke alle andre tør å gjøre, men som mange tenker på....

at du blander Vigrid inn i dette syns jeg er å dra det for langt! nå er dette en tråd som har endt opp med en diskusjon om innvandring, så om du ikke liker det kan du vel finne en annen tråd og "duskutere" litt bmw istedet? er du sjalu for at det meste av aktiviteten på sida skjer i denne tråden og ikke i de som du sitter og venter på svar i? beklager, det kan ikke jeg gjøre noe med. vil ha meg frabedt at du påstår at jeg reklamerer for Vigrid. De har jeg INGENTING med å gjøre!

Skrevet
I Skien er det jo ekstremt ille nå da, hørt om flere slike episoder der.

Tenk hadde alle hatt èn religion, da hadde det ikke vert noe problem i det hele tatt :roll:

Slapp av litt, blir jo skremt av noen av uttalelsene dine...

Forstår at en kan bli oppgitt lei av utlendinger, men det hjelper ikke å knerte dem. Ting kan ikke annet enn å bli verre da...

OK. la oss lage et lite tanke eksperiment. du har et problem. hva skjer om du fjerner det? du har ikke noe problem lenger.

Hva om vi har problemer med utlendinger? vi kan fjerne de, enten med ei kule(som er ekstremt) eller stripse de sammen og hive de på første fly ut herfra... så lar vi de fattige uteliggerne overta utlendingene sin plass i samfunnet. dvs alt av verdier de har fått av oss siden de kom hit.

Skrevet

Hehe nå blir dette for dumt rett og slett... Greit, strakk kanskje strikken litt for langt på forige innlegg, men uttrykker kanskje en smule aggressivitet ovenfor alle innvandrerne, husk det er flere innvandrere enn bare i Skien...

Skrevet

En venn acv meg ble Fraranet sitt Rolex -ur rett utenfor en Kino i Oslo... Fra en gjeng med mennersker med ein framadkulturell bakgrunn.

Altid like kjedelig... enten det er Vold eller tyveri/ran. Det er Politiet som ikke tar ansvar her + feilslått integreringspolitikk

Skrevet
Steng denne tråden.

Er du kommunist? Har du hørt om ytriingsfrihet?

Og når man kommer med uttalelser om at pakistanere, tyrkere, etc., ikke har noe å tilby landet, DA er man litt på jordet. Blir mer nazitendenser en rasisttendenser.

Har ingen ting med nazisme eller rasisme å gjøre. Det har noe med folkeslag å gjøre. Noen folkeslag passer sammen mens andre passer ikke sammen i det hele tatt. Som mus og katt i bur. Da blir musa til slutt spist opp.

Syns du det er rettferdig at paksitanere kan pule rundt på norske damer mens vi blir drept om vi gjør det samme?

Forøvrig mener jeg integreringen må skje på en annen måte, slik at de kommer ordentlig inn i samfunnet. Da mener jeg kriminaliteten vil synke.

Ja for all de. Vi må bruke dassevis av penger og ressurser på å få tilpasset utakknemlige krek når ingen bryr seg en dritt om nordmenn med problemer. Jeg er helt enig med han andre her. De skal ikke integreres i det hele tatt de skal ikke inn her!

Skrevet
Hehe nå blir dette for dumt rett og slett... Greit, strakk kanskje strikken litt for langt på forige innlegg, men uttrykker kanskje en smule aggressivitet ovenfor alle innvandrerne, husk det er flere innvandrere enn bare i Skien...

må selvfølgelig ta et tak i hele landet, men man må begynne et sted. så hvorfor ikke starte her i Skien hvor behovet er stort?

Jeg vet ikke åssen det er med deg "sperre", men jeg lar meg ikke tråkke på... om du vil bli slaven til en muslim, så værsågo', men ikke vent at vi andre skal følge ditt eksempel!

Bruke hodet? dere er så feige at dere ikke tør å være enige, dere tør ikke tenke tankene engang for det er ikke politisk korrekt. landssvikere

Skrevet

Så det er greit alle de menneskelivene vi etnisk norske må ofre da? de som blir revet vekk fra oss pga av at vi tar inn kriminelle idioter fra land som har et helt annet menneskesyn enn oss?

Når benjamin ble drept var det store fakkeltog og tårevåte nordmenn overalt, har ikke sett det samme når utlendinger har drept våre egne..

Dette har jeg også tenkt på! Må være en spesiell sykdom enkelte (mange) nordmenn har som gjør at de bryr seg mer om folk som kommer fra langtvekkistan enn sine egne.

Skrevet

må selvfølgelig ta et tak i hele landet, men man må begynne et sted. så hvorfor ikke starte her i Skien hvor behovet er stort?

Jeg vet ikke åssen det er med deg "sperre", men jeg lar meg ikke tråkke på... om du vil bli slaven til en muslim, så værsågo', men ikke vent at vi andre skal følge ditt eksempel!

Bruke hodet? dere er så feige at dere ikke tør å være enige, dere tør ikke tenke tankene engang for det er ikke politisk korrekt. landssvikere

Nå får du slappe av her ! Det er nettop de tankene som du har at det blir rasisme :!:

Å en ting til, hvorfor snakker du ikke om alle de "hvite" nordmennene som voldtar, dreper og raner ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...