Gå til innhold

Nå har det skjedd meg og....

Share

Anbefalte innlegg

Etter alle diskusjoner om innvandrere og rasisme er det kanskje litt dumt å skrive dette, men jeg er bare så forbanna nå!!!

Var på byen på lørdag og det endte med bråk og faenskap! Jeg hadde vært på fest og skulle ringe en kamerat slik at han kunne kjøre meg til porsgrunn, men når jeg tok opp tlf stod det plutselig 3 gutter rundt meg og sa at de skulle ha telefonen min, disse var av utenlandsk opprinnelse som det så fint heter! Og jeg hadde aldri sett de før! Jeg skjønte ikke hva mente med en gang, og jeg så "hæ??" Så sa de igjen at jeg skulle gi de telefonen min, jeg nektet og de begynte å dytte på meg og være frekke!

Etter endel brennvin så er jeg ikke så enkel å ha med å gjøre så jeg blei jo ganske frekk tilbake og da smalt han ene til meg i magen! Da jeg fikk igjen pusten klikka jeg og jeg smalt til han ene midt i trynet, og det endte med at jeg fikk skikkelig bank! og at de stakk av med mobilen min mens jeg lå nede på bakken..

Heldigvis for meg så er mora til dama sykepleier så hu lappa sammen handa mi som jeg hadde fått en stygt knivkutt i og jeg var ganske oppskrapa!

Forholdet blei anmeldt dagen etter, men politiet gjør vel ingenting.. Helvete azz, skulle vært borgervern i Norge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Det er trist at man ikke kan gå alene ute en lørdagskveld lenger, men det må man vel regne med når landet vårt tar inn all dritten som får avslag alle andre steder pga rulleblad osv. Hvis vi nordmenn ikke tar tak i dette snart er det for seint(de formerer seg som kaniner og henter alt de kan av slektninger hit), vi må samle oss i store grupper, akkurat som utlendingene og stå sammen om å knuse de! :evil:

Nå kommer sikkert mange av dere til å rope :"RASIST" men vær så snill og spar dere... Det er vi etniske nordmenn som opplever rasisme hver dag og nå er det på tide at vi reiser oss og slår i bordet!

Så om du mener jeg er rasistisk nå så får du heller holde det for deg selv, jeg trenger ikke å lese om det, for jeg vet at jeg ikke er rasist. Jeg har jo ingenting mot en tyrker i tyrkia eller en pakistaner i pakistan eller en somalier i somalia, men en tyrker/pakistaner/somalier i Norge derimot... Det kan jeg ikke fordra!!!! Så det er vel nasjonalistiske tanker jeg har da, ikke rasistiske.. og det må vel være lov å ha litt nasjonalfølelse? Selv om det virker som om det er sjelden vare nå for tida, men håper det er andre enn meg som føler det på samme måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle diskusjoner om innvandrere og rasisme er det kanskje litt dumt å skrive dette, men jeg er bare så forbanna nå!!!

Var på byen på lørdag og det endte med bråk og faenskap! Jeg hadde vært på fest og skulle ringe en kamerat slik at han kunne kjøre meg til porsgrunn, men når jeg tok opp tlf stod det plutselig 3 gutter rundt meg og sa at de skulle ha telefonen min, disse var av utenlandsk opprinnelse som det så fint heter! Og jeg hadde aldri sett de før! Jeg skjønte ikke hva mente med en gang, og jeg så "hæ??" Så sa de igjen at jeg skulle gi de telefonen min, jeg nektet og de begynte å dytte på meg og være frekke!

Etter endel brennvin så er jeg ikke så enkel å ha med å gjøre så jeg blei jo ganske frekk tilbake og da smalt han ene til meg i magen! Da jeg fikk igjen pusten klikka jeg og jeg smalt til han ene midt i trynet, og det endte med at jeg fikk skikkelig bank! og at de stakk av med mobilen min mens jeg lå nede på bakken..

Heldigvis for meg så er mora til dama sykepleier så hu lappa sammen handa mi som jeg hadde fått en stygt knivkutt i og jeg var ganske oppskrapa!

Forholdet blei anmeldt dagen etter, men politiet gjør vel ingenting.. Helvete azz, skulle vært borgervern i Norge!!!

Dette var jo VELDIG trist å høre... Jeg har opplevd en svært lignende sak selv. Jeg kom fra det uskadet. Jeg håper du blir frisk raskest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd dette. Var på byen, hvor en kompis fant seg ei litta snelle han begynte å danse med. dette var det jo da noen som ikke likte, å det endte med at han å den andre gjengen blei kasta ut.

Når jeg kom ut å skulle hjem, så jeg å 2-3 andre kompiser at de sto å snakket sammen, jeg gikk bort (dum som jeg var) å sa til kompisen min: "adam, vi må rekke å kjøpe burger før vi skal ta bussen" på vei ned til burgersjappa mista vi hverandre, så jeg og de 2 andre kjøpte burger. Vidre nedover gata så jeg denne omtalte gjengen stå der (forøvring utafor dizzie i oslo) jeg sa til de andre at vi bare skulle tusle forbi......jeg gikk først, fikk meg da et slag i bakhodet som resulterte i at jeg mista burgern, og alle som har hvert en tur ute i sitt liv veit hvor sulten man blir. jeg tenner da på alle plugga, og kaller folk for sotrør osv, det endte med et slag i trynet - 6-7 spark i magen, knuste tenner, skeiv kjeve og en fortsatt sulten mage.

de 2 andre så faktisk ikke at jeg fikk juling å løp etter resten av gjengen å fikk bura dem inne (ja, takker politiet for det der) kult å se de slå ned folk med batong!

Jeg takker faktisk 2 finner som banka dritten ut av de som banka meg, mens mine andre kompiser var nede ved politiet osv. Hadde det ikke hvert for de kunne det gått mye værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som slår meg når det gjelder enkelte "innvandrere".. Mange av de klager på hvordan de blir behandlet i Norge, men hvis de er så missfornøyde, hvorfor reiser de ikke ut av Norge og tilbake dit de kom eller til et annet land?. Jeg skjønner ikke problemet de har..

Synd og høre at du fikk bank. Skjønner at du blir forbanna.. Jeg hadde heller ikke gitt fra meg mobilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i avisa for noen dager siden at vestkantungdom ikke får respekt av de gjengene i Oslo fordi de er så lette å rane og ikke forsvarer seg.

Blir bare verre og verre.

Jeg har også opplevd noe lignende dere på byen. Ble slått ned fordi jeg flørta litt med ei dame (han sa at det var dama hans men hun sa etterpå at hun hadde aldri sett han før). De dro meg ut på gata og mens jeg prata med han ene slo han andre meg mitt i trynet, så slo begge meg i trynet og jeg datt i bakken og da sparka de meg over alt. Det gikk ganske bra fikk bare blåveis og hjernerystelse (og migrene for resten av livet). Det var eks jugoslavere.

Det kuleste jeg har sett noen gang var når en norsk gutt ble overfalt av en gjeng med utlendinger og han ga hele gjengen skikkelig juling en etter en.

Er også nasjonalist uten å være rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vi etniske nordmenn som opplever rasisme hver dag og nå er det på tide at vi reiser oss og slår i bordet!

Kunne ikke vært mer enig! Og jeg føler det på akkurat samme måten. Du skriver veldig mye klokt.

Eg og, Helvetes "pakk" ...

Det samme skjedde en kompis av meg for 3 år siden, 3 mot en, da samlet vi oss 3 og gjekk tilbake til hver enkelte og tok dei på samme måten til dei bad om nåde, det hjalp, for har ikkje skjedd noe siden den gang..

Moralen i dette er: Ikke gå åleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså andre gangen på et år jeg har havnet i bråk uten å starte noe selv, dette har aldri hendt meg med norske folk! Jeg har tidligere her inne på forumet deltatt i diskusjoner omkring dette emnet og jeg må si at min respekt for våre nye landsmenn har nådd bunnen... Vil ikke virke som noen rasist, men jeg har fått nok og hvis jeg finner de igjen så smeller det, da blir det balltre og jeg tar gjerne straffen sålenge jeg vet at de lider! Blir så jævli forbanna av dette!

Skulle vært politiker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da samlet vi oss 3 og gjekk tilbake til hver enkelte og tok dei på samme måten til dei bad om nåde

Og når du/dere gjør det så er det plutselig greit..?

Kjedelig å høre Jarle, men strengt tatt kunne dette like gjerne vært "vanlige" nordmenn.

Å, så du trur det bare tilfeldig at det var utlendinger?? De har en mye lavere terskel for vold og ran, de får jo faen ikkeno straff for det! Regner med at innen en måned får jeg brev om at saken er henlagt..

Siden politiet ikke kan gjøre no, så må man nesten gå til verks selv.... Så jeg syns det Viko gjorde var greit, må vel for faen kunne ta igjen!

Hvis noen hadde smelt til deg, hadde du bare stått der eller slått tilbake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da samlet vi oss 3 og gjekk tilbake til hver enkelte og tok dei på samme måten til dei bad om nåde

Kjedelig å høre Jarle, men strengt tatt kunne dette like gjerne vært "vanlige" nordmenn.

Nei det var ikkje de eg mente, men dei fekk samme behandling og ser ut som det hjalp.

Kankje dei ikke skjønte realiteten i det det gjorde...

"Janteloven"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det BURDE vært vanlige nordmenn, for vi er jo tross alt i Norge.

De utlendingene vi har burde være takknemlige for at vi lar de får være hos oss, leve herrens glade dager på vår regning. Ikke rane oss i tillegg.

Hvis Norge bare hadde hatt sine egne kriminelle og ta seg av hadde det nok vært grei skuring i forhold til det som skjer nå. Synes faktisk synd på politiet i denne sammenhengen, TENK hvor mye ekstra arbeid det blir på de pga av alle de kriminelle utlendingene.

Snart burde vi organisere oss og lage en gruppe som beskytter etniske nordmenn mot "sotrøra" (unnskyld uttrykket). Da tenker jeg ikke på Vigrid, men noen som bruker litt mer sunt bondevett og som setter seg i respekt hos våre nye landsmenn...

Håper Jarle får tatt hevn på èn eller annen måte. Håper han får tak i de før politiet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at man ikke kan gå alene ute en lørdagskveld lenger, men det må man vel regne med når landet vårt tar inn all dritten som får avslag alle andre steder pga rulleblad osv. Hvis vi nordmenn ikke tar tak i dette snart er det for seint(de formerer seg som kaniner og henter alt de kan av slektninger hit), vi må samle oss i store grupper, akkurat som utlendingene og stå sammen om å knuse de! :evil:

Nå kommer sikkert mange av dere til å rope :"RASIST" men vær så snill og spar dere... Det er vi etniske nordmenn som opplever rasisme hver dag og nå er det på tide at vi reiser oss og slår i bordet!

Så om du mener jeg er rasistisk nå så får du heller holde det for deg selv, jeg trenger ikke å lese om det, for jeg vet at jeg ikke er rasist. Jeg har jo ingenting mot en tyrker i tyrkia eller en pakistaner i pakistan eller en somalier i somalia, men en tyrker/pakistaner/somalier i Norge derimot... Det kan jeg ikke fordra!!!! Så det er vel nasjonalistiske tanker jeg har da, ikke rasistiske.. og det må vel være lov å ha litt nasjonalfølelse? Selv om det virker som om det er sjelden vare nå for tida, men håper det er andre enn meg som føler det på samme måten...

Det der er det beste jeg har hørt på lenge, utrolig bra skrevet! Kunne ikke blitt mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vold løser noen problemer. Må være med stemmeseddelen vi gjør forandringer. Finnes faktisk ett parti som er mot fri innvandring heldigvis.

Egentlig ser jeg på de som gir bort landet mitt til andre som svikere på en måte. I ett bofellskap spør man alle om de vil at en ny person skal komme inn. Det er ingen som har spurt meg om jeg vil ha de nye folka her. Det er min rett mener jeg. Jeg er faktisk medeier av landet her.

Du gir ikke bort bilen til naboen din til kameraten din. På samme måte kan ikke andre gi bort landet mitt til andre når jeg ikke vil det. Noen som er enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...