Kjetil Sømme Skrevet November 14, 2005 Skrevet November 14, 2005 Etter alle diskusjoner om innvandrere og rasisme er det kanskje litt dumt å skrive dette, men jeg er bare så forbanna nå!!!Var på byen på lørdag og det endte med bråk og faenskap! Jeg hadde vært på fest og skulle ringe en kamerat slik at han kunne kjøre meg til porsgrunn, men når jeg tok opp tlf stod det plutselig 3 gutter rundt meg og sa at de skulle ha telefonen min, disse var av utenlandsk opprinnelse som det så fint heter! Og jeg hadde aldri sett de før! Jeg skjønte ikke hva mente med en gang, og jeg så "hæ??" Så sa de igjen at jeg skulle gi de telefonen min, jeg nektet og de begynte å dytte på meg og være frekke! Etter endel brennvin så er jeg ikke så enkel å ha med å gjøre så jeg blei jo ganske frekk tilbake og da smalt han ene til meg i magen! Da jeg fikk igjen pusten klikka jeg og jeg smalt til han ene midt i trynet, og det endte med at jeg fikk skikkelig bank! og at de stakk av med mobilen min mens jeg lå nede på bakken.. Heldigvis for meg så er mora til dama sykepleier så hu lappa sammen handa mi som jeg hadde fått en stygt knivkutt i og jeg var ganske oppskrapa! Forholdet blei anmeldt dagen etter, men politiet gjør vel ingenting.. Helvete azz, skulle vært borgervern i Norge!!! Du må alltid da ut ledern først, og ikke gi deg før han ligger nede. Da stikker som regel de andre! Føler med deg!
Gunnar Skrevet November 14, 2005 Skrevet November 14, 2005 Har fått en del henvendelser angående altfor mye off-topic-pjatt her inne i det siste, og kan ikke annet enn å si meg enig. Derfor har jeg både slettet og stengt noen tråder de siste par dagene. Denne blir intet unntak, og stenges herved. Noe off-topic er greit, men i det siste har det blitt for mye som rett og slett bare er bullshit ("Jeg er Jack", "Rareste navnet du har hørt?" m.fl.), og tråder som dette er dessuten ikke særlig konstruktive, så da ser jeg ikke vitsen i å fortsette. Det blir bare dårlig miljø her inne.
Anbefalte innlegg