Toro Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Mange mener at E30 er for de som akkurat har fått lappen.. Selv er jeg snart 25 og har bestandig hatt E30. Elsker de bilene. Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 En slitt gammel e30 er normalt en ungdoms bil eller herje bil.. Men en som e strøken å fin, kan man ha i MANGE år mener jeg... E30 er tingen,, har hatt 2stk selv å flere skal det blid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 e30 er en gull bil! var vel derfor jeg startet E30klubben.net og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er vel begynt å bli voksen eg og siden eg har passert 23, og de fleste av mine bekjente som er i jobb osv som meg har nye dyrere biler, men eg har ingen problemer med å stige ut av E30'en min uten å føle meg "harry" eller fjortis. Hvorfor?? Jo, for E30'en min er feit. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Nei, blir aldri for gammel for ekstremt strøkne e30'er med godis under panseret. Ja takk sier jeg (32 år). Slitne eksemplarer derimot vil jeg helst ikke vise meg i, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 virker som tendensen er at mange liker E30 fordi det er den eneste BMWn som er oppnålig for folk flest. Man får jo mer penger etterhvert som man blir eldre og da beveger man seg gjerne over til Nyere og bedre biler.. kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Håkon har nok litt rett der ja. Men jeg må legge til at selv om jeg hadde hatt en e30, så ville jeg neppe brukt den til daglig bruk. Måtte helt klart vært en hobbybil. Når man prøver å være en seriøs og etablert 32 åring i god jobb så ser det ihvertfall rart ut å komme iført dress på jobben i en sliten e30. Akkurat da nytter det lite å si at du er BMW entusiast.... For ikke å snakke om sitasjonen som oppstår når f.eks adm.dir gjerne vil sitte på til et møte. ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er jo litt ungdomsbil den Compacten din og vel? Åssen er det å stige ut av den med dress og slips eller kjøre Adm dir i møter med den eller har du en annen bil på lur også? Jeg digger AlpineWeiss forresten. Var det jeg hedde på E30 325i'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Svaret på spørsmålet er nei, nei og atter nei, men man kan bli for voksen for unødvendig plastikk og alt for store felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Svaret på spørsmålet er nei, nei og atter nei, men man kan bli for voksen for unødvendig plastikk og alt for store felger... Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Sier meg enig med e9 der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 ...men man kan bli for voksen for unødvendig plastikk og alt for store felger... KAN bli ja. Men det er noen av oss som ikke blir det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er jo litt ungdomsbil den Compacten din og vel? Åssen er det å stige ut av den med dress og slips eller kjøre Adm dir i møter med den eller har du en annen bil på lur også? Jeg digger AlpineWeiss forresten. Var det jeg hedde på E30 325i'en min. hehe, stemmer nok litt det også. Jeg hadde en lignende situasjon sist uke faktisk, derfor jeg nevnte det. Så lenge alpinaweissen er skinnende ren og potta ikke bråker for mye så går det fint med eldre kollegaer i dress. Dessuten vet disse at jeg er entusiast. Og ja... har en normal stv. familiebil som brukes hvis compacten ikke passer inn. Compacten er bare hobby/pendlerbil vettu. Men adm'n var nok mer imponert av e39'n jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Svaret på spørsmålet er nei, nei og atter nei, men man kan bli for voksen for unødvendig plastikk og alt for store felger... Enig! Jeg skal ha min E30 lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 BMW e 30 er jo knall tøff i forhold til e36, etter min mening. Vil heller kjøre E30 enn E36 jeg. Uten at det var et valg lommeboka tok for meg. E36 er da ikke så dyre. (25 år) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå