Gå til innhold

Faen..

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For de av dere som tror dette hadde noe med fart å gjøre kan jo Henrik E30+ bekrefte hva som står i avisen her i Ålesund, der står det at det ikke var for høy fart.

Nei bilen ser ikke så værst ut på det bildet, men hele panseret er bulket, fronten er knust, begge sideskjermene er bulket, alle fire dørene, taket, tre side vinduer knust, frontrute knust, og ja.. Man kunne egentlig se på bilen at den var skjeiv.

Men sant som Erik sier, det viktigeste var vell at jeg selv overlever. Får bare håpe jeg ikke får noe trekk i forsikringspengene pga sommerdekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier. Det skal forøvrig veldig liten skade til før det blir virkelig dyrt - og bilen dermed blir kondemnert. Min mor lagde hakkemat av en nissan pickup med citroenen jeg hadde før, resultatet var en ødelagt hovedlykt, ødelagt grill, bøyd panser og et motorfeste som var noe forskjøvet. Prisen? 86.000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en bil ødelagt av han som var sjåfør på meg en gang. Panser, bakluke, alle fire skjermer og begge dørene var bulka, taket var kanskje litt bulka også? I tillegg var 3 av 6 ruter ødelagt. Bilen ble kondemnert av forsikringsselskapet, men verkstedet som tok den med seg på bergingsbil kjøpte vraket og bygde den opp igjen. Ved utforkjøringen stod bilen på dårlige piggdekk, nesten uten pigg, men jeg fikk ingen avkorting i forsikring selv om det var lovlig tidlig å sette på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo sko seg etter forholdene...

Selv om det er noen få plussgrader der man er når man begynner å kjøre så burde man vite at temperaturen kan være endel lavere andre steder.

Er kjipt for deg å miste bilen og kjipt for oss andre at forsikringspremien på BMW nå blir enda høyere.

Men det er bra du kom fra det uten alvorlige skader eller mistet livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjedelig episode dette her. Men først og fremst må jeg jo gratulere med at du fortsatt er i fin form og ikke minst at du er smart nok til å bruke belte. :D

På den annen side..

Det er ikke meningen å være moralistisk, alle kan være uheldige iblant, men jeg tror neppe det bare er tilfeldigheter som gjør at det gjerne smadres et par-tre biler i uka bare på dette forumet.

Og helt generelt, så er vel unge gutter i eldre bmwer noen av de mest aggressive sjåførene som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...