sladdern Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 kondolere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 ikke godta første dud fra forsikring husk og si hva styling koster og hvor mye utstyr som var på bilen det er noe som heter du skal ha tilsvarende bil igjen gir dei deg et dårligt bud får du jo ikke dette igjen nytter og krangle med dei. lykke til og kondolere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Har heller ikkje sett dette før nå..kondolerer med en gang..dette var ikkje kjekt..trist når slikt skjer, men det viktigste er jo at du er like hel og forhåpenlig slipper unna varige mèn.. Ellers kanskje du vil kjøpe min bil nå? skal få et godt tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Takk for tipset aguilera jeg skal til legen igjen på fredag tror jeg, får se de sier da..jcvold: Har selvfølgelig hentet ut stereoanlegget! bør også ta vare på alt av papirer angående rygg og nakke.. hvis du får problemer med det siden og\eller det ikke gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Dette var trasige greier håper alt går bra med deg og at du kommer deg på veien igjen en dag. Det ser kanskje ikke bra ut med tanke på forsikringen at du kjørte på sommerdekk, men håper det går bra likevel. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Har heller ikkje sett dette før nå..kondolerer med en gang..dette var ikkje kjekt..trist når slikt skjer, men det viktigste er jo at du er like hel og forhåpenlig slipper unna varige mèn..Ellers kanskje du vil kjøpe min bil nå? skal få et godt tilbud Hehe, du har en meget pen bil, men det er en firer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 ..såg ikkje bra ut. Det er ikkje lett på den fyrste glatte flekken før vinteren setter inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Er jo lov til å kjøre med sommerdekk på vinteren bare det er nok spor i dem. Så vist du har det kan det da ikke ha noe å si eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Utrolig trist å høre, men det viktigste er at alt er bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Nei selvfølgelig er det ikke lov med sommerdekk uansett hvor bra mønsterdybde det er på de. Vinterdekk har en helt annen gummiblanding og ett helt annet mønster med mange flere riller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg har veldig gode sommerdekk, politiet bemerket faktisk det. De sa også til meg at man ikke kan gardere seg mot slikt. Det var ikke noe minusgrader eller snø når jeg kjørte hjemmefra, at det begynnte mens jeg kjørte, kunne ikke jeg noe for, mente iallefall de da, hva forsikringsselskapet sier gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Nei selvfølgelig er det ikke lov med sommerdekk uansett hvor bra mønsterdybde det er på de.Vinterdekk har en helt annen gummiblanding og ett helt annet mønster med mange flere riller. Vet i hvertfall at dette ikke gjelder utenlanske trailere som kommer til norge. Tollen har ingen lov for å stoppe dem mot å kjøre i norge med sommerdekk selv om det er vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Er jo lov til å kjøre med sommerdekk på vinteren bare det er nok spor i dem. Så vist du har det kan det da ikke ha noe å si eller?? De må være merket M+S (Mud and Snow) for at de skal være lovlige på vinterføre. Men det finnes en del sommerdekk som er nettopp det, spesielt amerikanske. Ganske skummelt egentlig, for de er fullstendig ubrukelige på vinterføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Smmerdekk mister ca 50% av grepet, ved 7 grader og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Takk for tipset aguilera jeg skal til legen igjen på fredag tror jeg, får se de sier da..jcvold: Har selvfølgelig hentet ut stereoanlegget! bør også ta vare på alt av papirer angående rygg og nakke.. hvis du får problemer med det siden og\eller det ikke gir seg Absolutt!! Har blitt forsikrings sak av mitt tilfelle nå, og takk og pris for at jeg har samlet på alle papirene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå