Gå til innhold

Sweet Lumma styling til E46

sax
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjetil, jeg er enig i at det var fronten som var mest rå, men du tror ikke det at en så rå front ville blitt seende dumt ut uten annen styling da?

Dette kitet heter CLR/GT DTM-Look og finnes i en CLR-utgave uten skjermbredderne.

Også til E36 får man CLR, og jeg liker den stylingen også

Sant som du sier der kanskje. Så også nå at fronten fulgte skjermbredderne som vil si at man må ha disse.

CLR til E36 var jeg inne på tanken når jeg hadde E36'en, men det var også bare fronten som falt i smak der.

Ac-Schnitzer har jo et alternativ til hekk da:

3_bild.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca..

"jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12604

enig med du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Syens e46 cupe'n var helt sinsykt rå !!! :shock: Kjempe stilig ! Og jeg er som regel tilhenger av "plain" style, eller M sport styling :P Dette var lekkert, hadde ikke følt at dette var overkill hvis jeg kom rullende med en 325/328/330 Ci her :wink: Den kjører iallefall fra mye av det som finnes av vanelige biler !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...