Ole@Automote Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hmm tror Autoart må prøve seg på en ¨Lumma styling til e-46. den var kul Noen som kunne tenke seg å bestille en sånn bil kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Kjetil, jeg er enig i at det var fronten som var mest rå, men du tror ikke det at en så rå front ville blitt seende dumt ut uten annen styling da?Dette kitet heter CLR/GT DTM-Look og finnes i en CLR-utgave uten skjermbredderne. Også til E36 får man CLR, og jeg liker den stylingen også Sant som du sier der kanskje. Så også nå at fronten fulgte skjermbredderne som vil si at man må ha disse. CLR til E36 var jeg inne på tanken når jeg hadde E36'en, men det var også bare fronten som falt i smak der. Ac-Schnitzer har jo et alternativ til hekk da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca.. "jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12604 enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Også til E36 får man CLR, og jeg liker den stylingen også: Tror den frontfangeren var et av de peneste jeg har sett på lenge av uoriginale fangere til E36, men så er det jo typisk E46 Look fangere som er en gjenganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Denne var jo heller ikke dum da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Nais! Eneste det at 316 compact ikke er pen i det hele og det store! Ihvertfall fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 denne stylingen har lumma truffet bra på! rett og slett grom... synd det kun er produsert noen få av denne stylingen, da den skulle bli brukt i DTM eller noe sånt sånn styling må havne på markedet, ikke bare på racerbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Syens e46 cupe'n var helt sinsykt rå !!! Kjempe stilig ! Og jeg er som regel tilhenger av "plain" style, eller M sport styling Dette var lekkert, hadde ikke følt at dette var overkill hvis jeg kom rullende med en 325/328/330 Ci her Den kjører iallefall fra mye av det som finnes av vanelige biler !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Syns ikke dette var så veldig 'sweet' je. Fronten var grei men ellers så likte jeg ingenting av stylilngen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå