Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Bilen ser bra ut den, men som ovex skriver, så fins det jo mange A4er som er like feite... Men kva du meiner med emblemlaus bak??? Det er jo Audi merke der!!! Kva er grunnen til du selge bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvorfor selges denne allerede? Mener jeg så den til salgs for litt siden på en annen eier. Har du en ny bil i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Skulle kjøpt den om det ikke var for førstegangstjenesten i januar. kanskje stygt å si, menne, Håper den ikke er solgt til i Juli for da skal jeg ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Skulle kjøpt den om det ikke var for førstegangstjenesten i januar.kanskje stygt å si, menne, Håper den ikke er solgt til i Juli for da skal jeg ha den kor skal du møte på førstegangstjeneste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg