Geir Anders Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Ettertenning. Det er 4wd på den. Hva med å sjekke det opp før du uttaler deg`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Mener den golfen hans er 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ka f.... er poenget med og bruke så mye penger ¨på trimming av en fwd. det er jo helt bortkastet, mellom 200 og 250 er maks du kan ha ang veg grep osv.. alt over blir bare julspinn Golfen er ombygd til 4wd, trur det er gammelt s1 understell som er på...men iallefall så er det 4wd på den nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ka f.... er poenget med og bruke så mye penger ¨på trimming av en fwd. det er jo helt bortkastet, mellom 200 og 250 er maks du kan ha ang veg grep osv.. alt over blir bare julspinn Golfen er ombygd til 4wd, trur det er gammelt s1 understell som er på...men iallefall så er det 4wd på den nu.. da kan eg ikkje forstå at det var umulig og få feste over 5800 rpm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Golfen er en R32, poloen er ombygd til bakhjulstrekk. Golfen har en turbo som såvidt jeg vet ikke klarer å levere særlig mer enn 550-600 hester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Mulig mulig, men for tiden er det Polo'n som han har med seg overalt. Den ble jo laget til en norsk kunde tror jeg, i hvert fall kjøpt av en... Dette med at man hører så mange forskjellig hk-tall om den bilen har vel grunn i at den bilen har hatt flere motorer de siste åra, det er jeg rimelig sikker på. Noen treff har den gått som et uvær andre ganger ikke fullt så bra, bilen er rå samme hva, og den har 4 hjuls trekk ja. Har selv aldri hørt noen rykter om at den er vraket , kræsjet, havarert eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Max. effekt motor 527.6 kW @ 5.780 r/min Max. effekt drivhjul 432.2 kW @ 5.780 r/min Max. vridmoment 928.6 Nm @ 5.250 r/min OBS! Omöjligt att få fäste över 5800 r/min under mätningen. Maximal effekt ligger mellan 7800-8200 r/min Vist dette er 4 juls trekk så kan eg ikkje forstå at det var umulig og få feste over 5800 rpm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ka f.... er poenget med og bruke så mye penger ¨på trimming av en fwd. det er jo helt bortkastet, mellom 200 og 250 er maks du kan ha ang veg grep osv.. alt over blir bare julspinn Golfen er ombygd til 4wd, trur det er gammelt s1 understell som er på...men iallefall så er det 4wd på den nu.. da kan eg ikkje forstå at det var umulig og få feste over 5800 rpm! For meg så virker det ikke som du forstår så mye angående dette emne uansett, med tanke på tidligere utspill i dette temaet, ikke noe vondt ment men det ser bare så teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 syns nå flere skriver mye forskjellig specs her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 syns nå flere skriver mye forskjellig specs her da.. Ja? Det har naturligvis å gjøre med at bilen har hatt flere forskjellige motorer, samt at noen av tallene kanskje bare er rykter som har "florert" rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 grunnen til alle disse spekulasjonene ang hk, nm etc, er vel at "sjølvaste" Dahlbäck aldri har sagt noe om det? det eneste han sier er: Bilen har 250hk+ Bilen har 400nm+ Bilen gjør 0-100 på under 5sek selv har jeg hørt 2.0l turbo-motor med 830hk! og ja, 4wd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Max. effekt motor 527.6 kW @ 5.780 r/min Max. effekt drivhjul 432.2 kW @ 5.780 r/min Max. vridmoment 928.6 Nm @ 5.250 r/min OBS! Omöjligt att få fäste över 5800 r/min under mätningen. Maximal effekt ligger mellan 7800-8200 r/min Vist dette er 4 juls trekk så kan eg ikkje forstå at det var umulig og få feste over 5800 rpm! Lett bil og glatte ruller, så blir det nok problematisk. Grepet på rullene er neppe som på asfalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 De tallene jeg la inn, er tall hentet fra Dahlbäck sin hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 De tallene jeg la inn, er tall hentet fra Dahlbäck sin hjemmeside. Og dei er ikkje oppdatert på lenge vil eg tru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 syns nå flere skriver mye forskjellig specs her da.. Ja? Det har naturligvis å gjøre med at bilen har hatt flere forskjellige motorer, samt at noen av tallene kanskje bare er rykter som har "florert" rundt... ja og at noen mener polo'n drar framhjula.. noen mener på bakhjula.. noen mener det er 4wd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå