Snake Oil Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 synes dette var en sinnsyk sum å betale for en sånn bil. må jo være på minussiden i bonusavdelingen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Bilen det dreier seg om er en 318i e46 2000 mod, gått 138000 og det er ikke alarm.Spurte Terra hva de skulle ha for å forsikre denne bilen med full kasko, leiebil, 6000 i egenandel og 20000 km årlig kjørelengde. Er 19 år. De skulle ha 24 900,- Spurte da DNB Nor hva de skulle ha for de samme avatlene De skulle ha 14 595,- Altså der er jo over 10 000,- billigere ?! Helt sykt Så hørte jeg at hvis du medler deg inn i NAF betaler de egenandelen din ? Og hvis du melder deg inn i Norsk Bondelag får du 20% ekstra bonus ? Stemmer dette ? thank me Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hva er YS? eksempler? Kan hvem som helst melde seg inn i norges bondelag? Jeg har jo garasje og hage. Er jo så godt som bonde da? Fikk faktisk tilbud om medlemskap i NAF av Gjensidige i posten her om dagen. Virker jo ikke så dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ":1z1kvtl3]Kan hvem som helst melde seg inn i norges bondelag? Jeg har jo garasje og hage. Er jo så godt som bonde da? . HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 gikk over til nordic insurance nå fra if - fra 13000 til 6100 i året. synes det var greit,men har aldrig hørt om nordic før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå