sax Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Hva er så jævlig med den? Syns den var pen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Off, den var stygg ja men har sett verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Ligner på den superstygge opel kadett GSI.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 bakfangern vi prater om? Den likte jeg ikke, men resten hadde jeg lett satt på bilen min hvis jeg hadde hatt Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Bytt ut enderørene og bak fangeren så.. Men, det er sikkert en 316.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jeg synes den var fin. Rieger og Zeemax og alt det der er mye fælere å se på. Compacten hadde en ganske Clean-look spør du meg. Bakfangeren er det eneste som var litt mye, men jeg har sett mange E36 med mye værre bakfanger enn det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 bortsett fra att skjørta står feil vei så syns jeg bilen var kul jeg Dette er noe av det styggeste jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 bortsett fra att skjørta står feil vei så syns jeg bilen var kul jeg Dette er noe av det styggeste jeg ser Det der er bare ekkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Det der er bare ekkelt.. Dette er enda mer ekkelt...i motsetning til E36 Compact som har rene linjer er Banglemann´s E87 design noe rot med linjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 kul bil, men som de andre sier: bytt ut enderøra og bak fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Liker kompakt jeg, syns bare det var horibelt att den var orginal, med gule blinkers og ulakkert bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Det der er bare ekkelt.. Dette er enda mer ekkelt...i motsetning til E36 Compact som har rene linjer er Banglemann´s E87 design noe rot med linjer... skulle eg gjere eit valg mellom desse to....118..JATAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 hahah. det er kanskje den styggeste Bilen BMW har laget i nyere historie... den og 1-serie og X3. Trodde ikke det var noen her som hadde en slik bil. Brister ut i latter hver ganbg jeg ser den compacten... ser ut som en vakker Coupè som noen har kappet av.. Skrekk og gru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 syns 118 er kul jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå