Gå til innhold

Her snakker vi info..

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har sett en 360 i virkeligheten... ?

den ser faen ikke god ut... ser ut som en stor klatt... nesten bredere en den er lang. Komplett idiotisk...

Tenk deg en lang stor tøff cabincruser ( båt, altså) og så krymper man den sammen så den blir tykk og stygg...

men fyflate som den bilen går.. det er det ikke noe å klage på... sittet på i en 360 med manuell gear... fint drag i bilen er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at dette er "klipp & lim". Jeg tror at vedkommende som skal selge Ferrari´en tvert imot er en ekte entusiast som etter beste evne nøkternt forsøker å fortelle oss hva han (familien) forsøker å selge... :D

Vi har BMW som i det store og det hele bygger verdens beste sportslige familiebiler...vi har Porsche som i det store og det hele bygger verdens beste sportsbiler...og så har vi Ferrari som bygger en legende... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han har tatt det fra et blad eller noe, virker litt sånn..

Det kan selvfølgelig godt være, men jeg tror det ikke. Jeg mener at han har fanget opp enkelte detaljer som avslører at dette er personlige opplevelser. Selvfølgelig smører fyren tykt på...han skal jo selge bilen, men allikevel virker teksten "ekte"... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han har tatt det fra et blad eller noe, virker litt sånn..

Det kan selvfølgelig godt være, men jeg tror det ikke. Jeg mener at han har fanget opp enkelte detaljer som avslører at dette er personlige opplevelser. Selvfølgelig smører fyren tykt på...han skal jo selge bilen, men allikevel virker teksten "ekte"... :-k

I grunn ganske sant.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...