Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke dette en tto1? jeg har 2 stk av denne typen selv. 1sk original rød m3 evo, og en warsteiner med det meste av options + 14 turns motor og novak super rooster. Har også en m-coupe med bare bakhjulstrekk, den er foreløpig bare original Dette er jo da bare assfalt biler.

Har også en HPI rs4 rally som er sinnsykt gøy nå ute i sneen!:D Den har nå en 14 turns motor og msonic vanntett regulator. På bildene har den subaru karross, men jeg har også et e36 btcc kaross til denne.

DSCF0129.jpgDSCF0141.jpgminercbiler025.jpg3c_3.jpgDSCF0132.jpgDSCF0128.jpg40_3.jpg3d_3.jpg

Hvor er det dere får tak i bmw rc bilene? o_O

Absolutthobby as/hobbysport.no,radiostyrt.no +++ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye tøffere og kjøre bensin bil :) har hatt nitro i alle sorter, elbiler, nå kjører jeg BAJA 5B, kjeme tøøft :)

Enig i det.. Selvom halve morroa er å skru, så er det deilig å slippe å justere bensin/luftmengden fra dag til dag på nitrobilen, noe man ikke trenger på Large Scale bilene.. :-)

Men, nitro går noe jævlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye tøffere og kjøre bensin bil :) har hatt nitro i alle sorter, elbiler, nå kjører jeg BAJA 5B, kjeme tøøft :)

Enig i det.. Selvom halve morroa er å skru, så er det deilig å slippe å justere bensin/luftmengden fra dag til dag på nitrobilen, noe man ikke trenger på Large Scale bilene.. :-)

Men, nitro går noe jævlig! :-D

bajan min er noe orginal, men med effekt potte, gasser, porta topp, den går bra den og, meen pappa sin, den kan jeg nesten tørre og påstå at den har lik aks som en nitro bil, men har mye større toppfart:) den har den argeste specsa du kan få få bilen så og si :) den legger ijenn svartspor på tørr asfalt, og har tedenser til og wheele ;) og dette er en baja 5b 8) skal ta og legge ut bilder av min, vs pappa sin snart jeg, den er nooooe påkostet =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, pent..! :-D

Faren din har sikkert 27,2 reed motoren, skal vist være et BEIST..!

Fint med bilder ja! :-D

Selv har jeg en ganske orginal bil jeg også.. Har SS utgaven ( Skru sjæl ) som har 26 ccm motoren ( 23ccm orginalt ) og med HPI tunepipe.. Legger også igjen svarte spor på asfalten.. Morsomt å ta burnout.. Men dette koster en del, da dekk koster igjen!! =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, pent..! :-D

Faren din har sikkert 27,2 reed motoren, skal vist være et BEIST..!

Fint med bilder ja! :-D

Selv har jeg en ganske orginal bil jeg også.. Har SS utgaven ( Skru sjæl ) som har 26 ccm motoren ( 23ccm orginalt ) og med HPI tunepipe.. Legger også igjen svarte spor på asfalten.. Morsomt å ta burnout.. Men dette koster en del, da dekk koster igjen!! =p

han har den motoren ja:) med værste pipa, aludeler hær og dær, aluservo, jeg vet ikke jeg, men skal få han til og skrive ned alt etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

srvk2w0rcyl9vtiyzlt1.jpg

nkcdejv13zkl629gtfk1.jpg

9l51njyfi9v8kj3r3gy7.jpg

ww5qpbb0va3vxkiai6q5.jpg

iwmu49sw58ewqq9kf92f.jpg

f5abvcpgohp7mbykl33p.jpg

bv07wlzrqhjirxmhqcdd.jpg

sdcwcte5jkyr37gvxabb.jpg

d01mddbt6usr8aqj98gu.jpg

den med røde vinduer er min:) venter fortsatt på specs, det blir snart :)

som dere ser, så er den ene påkostet noen kroner 8)

EDIT : snakka med pappa ang specs nå, og han må ta det når han har bedre tid, for det er så mye sa han:P det er fra værsting clutch, bredding, alu armer, forsterked diff, forsterkede aklsinger, bare motor er påkostet runt om 8000kr og det er bare motor, så har vi forstilling, bakstilling, osv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen... Preppa biler!!! :-D

Elsker å se "styla/tuna" Baja'r.. De går nok godt, og tåler en del mer, enn orginale..=p

Jævlig freeesht! :-D

Ble litt revet med, så jeg tok min ut nå, for å fyre den opp, men så plutselig hang snorstarten seg.. Tror jeg må gå til innkjøp av en ny en.. Men vet du om det er noe forskjell på 23 ccm og 26 ccm motor-snorstarten??

Det er vel prikklik motor, bare borra opp vel??

Edit: Så på de første bildene, enda en Baja i bakgrunnen?!? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å se "styla/tuna" Baja'r.. De går nok godt, og tåler en del mer, enn orginale..=p

Ble litt revet med, så jeg tok min ut nå, for å fyre den opp, men så plutselig hang snorstarten seg.. Tror jeg må gå til innkjøp av en ny en.. Men vet du om det er noe forskjell på 23 ccm og 26 ccm motor-snorstarten??

det er en baja til ja:) enda en med en 27,2 raceporta PRO MOD motor i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en baja til ja:) enda en med en 27,2 raceporta PRO MOD motor i ;)

Gromme Baja biler du har :D Har en kompis som har 3 stk som går helt vanvittig ;)selv liker jeg å holde på med disse high lift scala bilene fra tamiya!sinnsyk frekommelighet på disse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er vell 6stk som kjører baja 5b og så en som har baja 5t, men siden det er vinter så er det ikke så mye kjøring nå, men vi har pigga dekka som dere kan se på noen bilder :) får finne ett vatn med is på:) det kan bli morro, ta noen power drifter 8)

har noen filmer på videokamera, kan se om jeg får lasta noen filmer hit, så dere får se team baja in action ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...