S.Nilsen Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Så utrolig artig ut og ganske dyrt ut Sikla litt på en sån TAMIYA RC Ford F350 for noen år tilbake, men ble bare med tanken. Ja du har ikke kommet til å blitt skuffet!High Lift modellene fra Tamiya er helt vanvittig rå!er uendelige muligheter med disse!Sjekk Ut RC4WD.COM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 en sånn må jeg ha...hvor får jeg kjøpt en slik med e30 m3 chassi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 en sånn må jeg ha...hvor får jeg kjøpt en slik med e30 m3 chassi? Sånn har jeg Den ligger på under 400Lappen og du må "Bygge " den selv Fant en billigere nå og det er utsolgt.... http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=19921 http://www.rc-shop.no/products/hpi17540 ... ody-200mm- http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28657848 Så da får du med 2 klistremerke sett sånn at man kan sette i ledlykter i ogsånt Driit gøy og holde på med Husk lakk til den også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jeg å vill ha! Noen som selger sin billig? bytte i paintball markør, tippmann A5 med 3 Co2 tanker og pod belte +podder og maske? Eller en mini-z drifte bil med ett slitent R34 karroserri? Tips til bil som kan drifte skikkelig på asfalt?.. bensin bil helst liker lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jeg å vill ha! Noen som selger sin billig? bytte i paintball markør, tippmann A5 med 3 Co2 tanker og pod belte +podder og maske? Eller en mini-z drifte bil med ett slitent R34 karroserri? Tips til bil som kan drifte skikkelig på asfalt?.. bensin bil helst liker lyden hvis du skal ha en drift bil så må du nesten ha en som går på strøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 fant ut det Hps 1/10 drifte bilen på Helipal.com.. er den noe bra? funker vell bare får innendørs kjøring sikkert...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 er det ingen plass de selger en komplett bil med allt du trenger da?chassi,understell kontroll og hele greia,eller må jeg bestille litt her og litt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hobbex på nordbysenteret i Sverige selger en komplett bil som funker bra:) Koster vel rett over tusenlappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Kjøpte meg et nytt drifte karosseri her om dagen! E36 med led lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Noen som kan Hjelpe meg og finne en god solid drifter? Har lyst til og starte med gohobbyen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 tamiya ta05, hpi sprint 2 drift, hpi sprint 2 flux er veldig gode biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Hvor kan jeg få tak i noen av disse? Og hvor kjøpte du e36 karosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 http://www.hpieurope.com/ sjekk her, anbefaler HPI pga. kvalitet og deletilgang. Bilene kan du få kjøpt hos lokale hobbybutikker. Karosseriet kjøpte jeg privat hos en på www.radiostyrt.no Han hadde visst kjøpt det fra italia. Veldig vanskelig å få tak i, sjekk på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jeg har en Sakura Zero som jeg bruker til drifting, kjører for det meste på RC-land eller i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 skulle gjerne hat en driftingbane rundt her jeg bor, kanskje det er noe sånt i oslo? noen som vet? har forøvrig en buggy nå som går meget bra.. pluss MASSE annet dill som bare ligger i kjellern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå