ZhilleN Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Da har jeg lakkert E30 karosseriet mitt, Marakesh : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 hva skjer med rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Sikkert mange som har tips her, men er interesert i å få en RC bil med batteri og drift setup. og ikke minst e36 body Hvor kan jeg få kjøpt slikt? Hadde en Traxxas Revo 3.3 for et par år siden. backflippa den MYE hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 E36 karosseri kan kun fåes tak i sedan versjonen, har en TT01 tilsalgs med litt stæsh hvis du er intr.. Kan selge alt for 2500,- Prisen kan diskuteres da http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32017483 E36 karosseriene er også ganske vanskelig å få tak i, da Tamiya sluttet å produsere disse for en stund tilbake, men de har re-produsert dette karosseriet, men ferdig lakket i STW Racing versjon. Du finner de ofte på ebay.com/ebay.co.uk/ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 nye karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ble tøft det Syns det hadde sett litt bedre ut med hvite leds i midten og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 E36 karosseri kan kun fåes tak i sedan versjonen, har en TT01 tilsalgs med litt stæsh hvis du er intr.. Kan selge alt for 2500,- Prisen kan diskuteres da http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32017483 E36 karosseriene er også ganske vanskelig å få tak i, da Tamiya sluttet å produsere disse for en stund tilbake, men de har re-produsert dette karosseriet, men ferdig lakket i STW Racing versjon. Du finner de ofte på ebay.com/ebay.co.uk/ebay.de Siden jeg ikke har noe peil på RCdrift biler så kanskje du kunne sendt meg en PM med litt info og bilder av bilen du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Tar det imorgen, nå skal jeg sove! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Da har jeg lakkert E30 karosseriet mitt, Marakesh : Hva gjør du med alle detaljene for å få den litt mere "levende" ? Maler og legger klistremerker på utsiden av body'n? regner med at den er lakkert på insiden Men bare å hive på noen Keskin KT1 her nå så er det jo bilen til FTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Fulgte med klistremerker som ser ut som vinduer, grillen er i plastikk med reflektorer, kjøpte stance stickers som jeg har fått på, og bmwklistremerker Ja har keskin kt1 med hvitt senter og chrome kant hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Bilder da !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Jada masa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Bilder da !! ++++23151231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 http://www.ebay.com/itm/46613-Tamiya-RC ... 5adfefeab0 noen som skulle ha BMW E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå