ZhilleN Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Her er det noen bilder, er ikke helt ferdig med klipping enda Har skrudd sammen hele bilen i dag, tok sin tid og få puslespillet på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 ser bra ut det der, hva med og bruke en elko kniv ellerno til og skjære ut buene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Nei, skal kjøpe karosserisaks i morra, må bruke det for fin klipping, nå har jeg bare kløpt grovt, felgene mine kommer til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Felgene jeg fikk i dag : Måtte se åssen det ble foran også : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Drit kult ZhilleN! synd jeg kjører cab, eller skulle jeg hatt litt stance stickers på bilen min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Ble ganske fornøyd! ja du må jo det Glen! Bare og kjøre på, hehe Er ferdig med bilen nå, kommer bilder i morra, venter på keskinfelga Fant også ut at jeg kan justere camberen noe sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Kanskje får lurt et par stickers på frontruta? Hvor bestiller du stickers fra ZhilleN ? Blir grom den RC bilen din da ikke nøl med bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Har ikke sett denne tråden før nå, ser det tidlig i tråden blir nevnt 1:8 Track. Jeg skal kjøre denne klassen neste år fom Juli og ut. Slenger med et stemningsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Drit kult ZhilleN! synd jeg kjører cab, eller skulle jeg hatt litt stance stickers på bilen min å Stickersa fant jeg på ebay, søk på : rc (drift) stickers, så kommer det nok opp noe skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Dårlige bilder.. er endelig ferdig med og sette sammen bilen, kjøpte meg servo og nosrambatteri i dag, servoen tåler 6,2 kg Hastighet på 0,12sek fra midtposisjon til full sving, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 du traff godt på fargen! liker stuket på den også nesten så jeg vil ha meg en selv.. hvor mye kom alt på ink toll og slikt? eller slapp du unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Nei, slapp ikke unna tollen nei, betalte 1800,- tilsammen med toll, jeg fikk jo ikke med kontroll, motorstyring, servo, batteri, og batterilader, men bilen i Norge koster rundt 3 lapper, blir mye billigere fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Da kom keskinfelga gitt De var sjuukt breie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Fy f"#! å rå du klare å få en RC bil da! men ikke kom her å tease oss sånn med de keskin hjula, bilde! men jeg tenkte stickers til min 1:1 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå