Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

får man bensinbiler med E30 M3 karosseriet, eller er det bare el-biler?

har en kyosho el-bil, men den er helt ihjelkjørt, og har lenge hatt lyst til å kjøpe meg en bensinbil. noen anbefalinger?

denne bilen ser akkurat sånn som jeg har tenkt at min ekte M3 skal se ut etterhvert. :D rød med hvite bbs-felger (hvis det ikke blir gullfarget da..)

bilde1079qt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kom vel litt sent inn i den posten, men men.

Jeg hadde en Lancer Evo 6. Den var veldig tam til å begynne med. Men så fant jeg ut at jeg skulle tukkle litt med eksospotten. Borret opp og pusset. Så ble forgasseren borret fra 4mm til 7,5 mm. Helt syk effektøkning.

Den gikk som hakka møkk. Heldigvis var bilen 4wd, uten det var det helt umulig å kontrollere den. Men det gikk ikke så lenge før drivverket tok kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

eh litt gammel tråd dette her, men jeg blåser liv i den :) er det folk som kjører ennå? legg ut bilder av bilene deres da!

her er min

23ccm, "effektpotte", alu diff, skivebremser foran + litt andre ting

sånn så den ut da jeg kjøpte den (den til venstre er solgt)

ABCD0009-1.jpg

etter et par tanker så ble den sånn :)

fg2.jpg

så jeg kjøpte meg nytt karroseri.

honda.jpg

så nå står den bare og venter på sommeren, skal bli gøy å kjøre igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":o3m2hdd0]Jeg hadde en mini-z en liten stund, men solgte den igjen.

Stua ble litt for liten til å leke i...

Vært morsomt å kjøre på bane, men ikke noe sånt her i fredrikstad...

hviss du drar til kyosho butikken på rygge storsenter og skriver deg på en liste får du beskjed om hvor de arrangerer små "treff" forrige uke laga de bane til mini-z biler i en idretshall. de ordener sånnt forskjellige steder i østfold område. de har også treff for andre typer rc ting :P fly, bil og båt.

jeg har en kyosho mad force og en road car. den er det E39 M5 karosseri på. ikke lakkert ennå. men står klart til lakkering. blir blå :D

har kjøpt inn lys til den som skal monteres og modifiseres. den skal da få kjørelys bak. angeleyes forran og grøftlys. har mange idèer for og få laga angel eyes på den. men ikke prøvd ut noen ennå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...