S.Nilsen Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Så skøy ut det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Får hive ut noen bilder av "lekene" mine og da Er en Traxxas Revo med Picco 26 motor Og en orginal FG Monster truck.. Blir lite kjøring for tiden nå, Revoen er også til salgs, ligger tråd under Annet selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 godt denne tråden kom opp.. skal til å handle meg rc bil nå... valget trur eg faller på denne : http://www.rcbutikken.no/product_info.p ... cts_id=758 noen som har peiling på om dette er ein brukende bil.. kom gjerne med forslag til meg,, men må være noko så funker bra.. Leste meg gjennom denne tråden og en kamerat av meg har denne FS bilen, er litt dårligere kvalitet på plast og servoer enn feks Fg sine. Har kjørt llitt med denne bilen og det var utrolig morsomt. Jeg har selv en bane Nitrobil i 1:8 Subaru impreza med firehjulsdrift. Gøy leketøy det, men kjekkere med blyfri 95. Mye bil for pengene da en tilsvarende Fg koster det dobbelte og vel så det. Skal du kjøpe FS`en må du heller sjekke på Globy.no. Ligger til 4400,- der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Noen i Bodø som kjører elektro bil?som er her på forumet?vært kult og samlet en gjeng og kjørt litt RC når det blir mere bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg driver ganske aktivt med dette.har en Tamiya tt 02, tror det var mod nr. er dønn orginal nå men skal "under kniven" Dette skal byttes.: Motor, Skal bli super stock RZ. Alt av dempere skal bli gass. Karbon oppstivere. Alt nytt av drivlinjer(Kanskje karbon) Kanskje karbon chassi. Nye felger.(hadde vært monster fett med karbon felger!!!!) Ny fartsregulator. men for se hvor mye pengene strekker til.. Bilder: Dårlig på bilder men.. Fått tunet M3 rcen din?sleng ut noen deler bilder viss du har Så ikke at tråden var ganske gammel før nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 godt denne tråden kom opp.. skal til å handle meg rc bil nå... valget trur eg faller på denne : http://www.rcbutikken.no/product_info.p ... cts_id=758 noen som har peiling på om dette er ein brukende bil.. kom gjerne med forslag til meg,, men må være noko så funker bra.. Leste meg gjennom denne tråden og en kamerat av meg har denne FS bilen, er litt dårligere kvalitet på plast og servoer enn feks Fg sine. Har kjørt llitt med denne bilen og det var utrolig morsomt. Jeg har selv en bane Nitrobil i 1:8 Subaru impreza med firehjulsdrift. Gøy leketøy det, men kjekkere med blyfri 95. Mye bil for pengene da en tilsvarende Fg koster det dobbelte og vel så det. Skal du kjøpe FS`en må du heller sjekke på Globy.no. Ligger til 4400,- der. Takker .. får leite litt meir rundt.. Men vil ha noko stort og raskt vertfall. helst 95blyfri.. men er vel sikkert ein heilt kurant nybegynner bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 tøff tråd:P har selv en savage 3.5 som jeg har bygd om mye, skiftet motor (nosram 2,8 ) skiftet ut alle doggbon`s til heavy duty, skiftet ut den plast clutchn (duger ikke til noe) stål spurgear, drevet den opp, effektanlegg, lakert rammen, wheelebar.. så har jeg en jato 3.3, å en el drifte bil.. min far har en savage 2,5 kawasaki edition, som han har totalt ombygd til en savage XL, breddet, mustang kaross, ofna 32 motor, alt av heavy duty doggbones, stål spurgear, alu clutch, den er virkeli rå, drar på bakhjulet som det jomer etter ;P og min onkel har en savage xl, par mods som er nevnt oven for, vi er vell ca 6-7 som bruker og kjøre i "fræna" kjempe gøy, har hatt mye problemer HELT til vi byttet ut orginal plasten som dem kommer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Nå kommer snart løse karroseri av E30 M3 for salg fra tamiya !Til 1:10 scala biler. Noen som har en 17 turn motor til salgs?skal brukes i en formel 1 bil fra tamiya ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Ja, jeg kjører RC-bil, men holder mest på med fly. Skal bestille meg en LS-bil, og i den sammenheng smekka jeg opp et lite forum, da det egentlig ikke finnes noen norske, dedikerte Large Scale Forum. LS-Norge.net. Ganske tomt der nu, så om noen registrerer seg, gjør det ikke noe Edit: Noen som har prøvd MCD monster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Nå kommer snart løse karroseri av E30 M3 for salg fra tamiya !Til 1:10 scala biler.Noen som har en 17 turn motor til salgs?skal brukes i en formel 1 bil fra tamiya ?? hvor kommer di til å selge disse? absolutthobby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Ja de blant flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg kjører Mini-Z AWD som er elektro, og en Kyosho MadForce som er nitro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 da ble sportlinen solgt og jeg gikk til innkjøp av en pent brukt HARM SX3. prøvde bilen på lørdag og er kjempe fornøyd =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 jaja, har da noen biler som vi leker oss med til tider. vi har to stk Traxxas Revo 3.3 TRX nitro. den røde er dama sin, og den svarte er min. hysterisk morsomme biler, med el-start 2-trinns kasse, revers osv. utrolig solide, har krasja maaaange ganger i 70-80 km/t og det eneste jeg har skiftet på de er bærearmer foran og et par glødeplugger. ellers har de klart seg bra! svært lite skruing, de starter og går uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 har 1 tamiya tt-01D med mazda rx7 chassie som blir brukt mye. har nå bestilt med e36 m3 chassie som skal lakkes i samme farge som 320'n og som blir med på alt som er av treff desverre har jeg ikke noe bilder her men kan fikse det litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå