Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fått tak i en ennå nei..:( Blir nok noe av det siste som kommer det..

Verkstede vårt er ganske luksus det..:P

Vi har til og med 110" skjerm der..

Hehe.. Kunne jo en gang fått ordna et, "Bimmers treff" der!

Det kunne vært morro..

• 2 weeks later...
  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det skjer lite! Er mye sløving.. Hehe.. må bare få satt opp en tegning av hvordan jeg skal ha den "Tralla" som den skal stå i når den sandblåses.. Har fått skjert vekk den som ligger over varmeapperatet.. skal ta et bildet..

Men ellers driver jeg bare å gjør rent inne i gulvet.. En helvetes jobb!

• 5 months later...
Skrevet

Joda, er vel på tide.. Men nå er jo sommern her, og nå er det ganske trøkka fult oppe på der, og dermed står 02'en ganske langt ned på prioriterings lista gitt:( Vi sliter veldig med valg av ting og tang nå, er ikke sikkert lengere at vi får kjøpt e30 m3 motor som planlagt..

I værste fall, til å begynne med, enten en Opel kadett GSI motor, eller en volvo turbo motor..

Jeg er veldig i mot dette, men har vi ikke råd til noe mer så blir det det i første omgang:( Skal prøve nå snart å få sendt den til sandblåsing, det hadde hjulpet mye..

Vi får se.. Har ikke veldig mye arbeids lyst på denne lengere i det hele tatt i grunn.. Har egentelig lyst til å selge.. Men får vel se hva fattern sier til det.. Har i grunn lyst på en E30, og fått tak i en litt vassere turbo motor.. Men, men.. Vi får se! Hehe..

Skrevet

Kjøp en M10 motor da ihvertfall? Og kjør med den til du får spart opp til S14. Husk, jeg har en M10 turbomotor til salgs!

Er en klassisk 02 du driver med, og ikke for å være pirkete eller orginal polizei, men å slenge i volvo eller opel motor i en 02 er en skam

Skrevet

[quote name=

I værste fall' date=' til å begynne med, enten en Opel kadett GSI motor, eller en volvo turbo

er det verste jeg har hørt..eller uhørt for å si det sånn..bare ideen er kvalmende og bare tenke tanken spør du meg..da er det bedre og vente til man har penger til en skikkelig motor.putte volvo eller opel motor i en bmw :roll::roll::roll:

Skrevet
Kjøp en M10 motor da ihvertfall?

Ja, det synes jeg hørtes ut som en god ide! Jeg har en 1980 m10b18 med 122000 ÆRLIGE km til salgs, den må vel være et godt utgangspunkt?

:)

Skrevet

Opel-motor i en BMW ?

Fysj av meg..

Smett inn en M62 motor med turbo.. hehe.. neida.. M10 er jo et greit alternativ det... så kan man avansere mer når man har penger.

Skrevet
Å gi opp når ein har komt så langt er nå litt "feigt"... Klarer ikkje du motgang eller?

:roll: Greit det, gi meg 25tusen da, så skal jeg få gjort noe mer på bilen :roll:

Men som sagt, det er ikke avgjort ennå.. Alt er jo ikke gratis heller, og når jeg ikke en gang får tatt meg sommer jobb, er det ganske vansklig å få til noe i det hele tatt..

Jeg har lyst på motoren din ja, vis jeg får penger så kjøper jeg jo så klart den bimmerlars.. Men det er jo penger igjen da.. Har ikke veldig lyst til å sette inn noe annet en BMW jeg heller.. i grunn.. Vi får se.. Får jeg penger så kjøper jeg den så klart.. Du har ikke lyst på speed båt da? Så kan vi bytte :lol:

Skrevet
[quote name=

I værste fall' date=' til å begynne med, enten en Opel kadett GSI motor, eller en volvo turbo

er det verste jeg har hørt..eller uhørt for å si det sånn..bare ideen er kvalmende og bare tenke tanken spør du meg..da er det bedre og vente til man har penger til en skikkelig motor.putte volvo eller opel motor i en bmw :roll::roll::roll:

Som sagt, I værste fall.. Og vis kanskje bimmerlars er int. i en speed båt, kanskje jeg får meg m10 motor, med turbo.. Da blir vel alle fornøyde?! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...