SteffenM2 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Det er hva jeg skal fjerne? Eller har du bare polert? Skal jeg fjerne det på venstre side på en måte? Litt vansklig og se utifra det bildet! Er dette noe du har gjort selv? Mulighet for og ta på deg en jobb og gjøre det på min topp?
Ole M.Haraldstad Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 du fjerner materiale på venstre side, slik at det blir som på høyre side, slik at det på en måte blir en halvkule. Du burde også se veldig godt etter at toppen ikke er sprekt rundt noen av eksosventilene mot vannkanalen, to av JE sine og en jeg hadde har vært sprekt...
SteffenM2 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Såpass ja. Skal gå over godt, blir vel og sende den på trykktesting før montering igjen.. Fant føroverig ut at jeg har en 2liter blokk liggende, så da blir det vel 2L blokk med 1.8I topp..
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Da var bilen hjemme på verkstedet igjen. Sveiset litt rust og fått vekk en del tektyl ifra undersiden av bilen. Kommer bilder i morgen tenker jeg! Endelig i gang igjen!
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Kom igjen nå...vil se bilen på veien Haha.. Er ei lita stund igjen før det skjer iallefall! Kjente meg ikke igjen i stad altså?
Scampi Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Joda, jeg skjønte hvem det var ;D Makan til lusekjøring...
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Joda, jeg skjønte hvem det var ;DMakan til lusekjøring... Innkjøring jo!
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Haha.. Denne gang skal jeg ikke risikere og bruke mer penger på moped helvete.. Nå er det bilen som står for tur! Blir mere skraping og sveising i morra tenker jeg, forrige eier har hatt sine sveiseprosjekter, som ser helt forjævlig ut.. Er forøverig bare og stoppe oppom om du har lyst til og ta en titt, Mats
Scampi Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Tar lett turen innom til uka, har fri et par dager. Kan jo plukke med meg Adele også Hvor skrur du, btw?
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Tar lett turen innom til uka, har fri et par dager.Kan jo plukke med meg Adele også Hvor skrur du, btw? Hehe, høres bra ut! Spar butikken på krapfoss, hvis du kommer derifra, og kjører mot mosseporten, så er det første til høyre når du kommer opp bakken ifra butikken der rødt bygg med hvit port
SteffenM2 Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Nei, før det! Sparbutikken->kjør mot mosseporten, 50meter ifra spar, så ligger det på høyre side
Scampi Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Oh, ja! Jeg vet hvor! Men det er jo strengt tatt midt i bakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå