SteffenM2 Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 midt i bakken er vel lettere sagt ja.. hehe! Fått sveisa på en del nytt metall nå! innerskjerm fører side, den gamle sveisinga av en tidligere eier så ikke ut, samt at den var lite nyttig, tok en hammer og slo det ut, det var IKKE mye som skulle til før det løsna! Skal laste opp noen bilder nå
SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Da kommer det noen bilder, i det minste Mest helhets bilder for nå, men da får dere se ståa! Har sveiset en del mer etter dette, innerskjerm bak forhjulet, førerside spesielt. Gammelt rustsveise forsøk av en tidligere eier der, kunne slå ut platene og sveisingen med hammer, trengte ikke og ta i, så det var jo ikke akkuratt noe bra jobb. Samt skrapa litt tektyl og vaska litt under fortsette med dette om ikke lenge tenker jeg! Lurer på om jeg bare skal legge bilen på siden, og ta det sånn.. Blir glad av kommentarer!
Scampi Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Elsker den fettskvetten bak der... Men jeg var jo innom og titta på prosjektet i forgårs...ser bra ut. Gleder meg til å se den på veien ;D
SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Elsker den fettskvetten bak der... Men jeg var jo innom og titta på prosjektet i forgårs...ser bra ut. Gleder meg til å se den på veien ;D Fettskvetten er god den, når den funker! Ja, blir bra etterhvert Du får dra på deg no arbeidsklær en dag du har fri, så får du blitt med på tektylskraping "morroa"
SteffenM2 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Da kommer noen bilder ifra litt mer arbeid. Dårlige telefon bilder for nå, men det får duge! Er dårlig på og ta med meg kameraet når jeg skal skru.. Never the less, fått skrapa mer tektyl, sveisa mer rust, funnet en GOD DEL mer rust.. Fått av bakstillinga, prøvd E30 travers, som ble ca. 50mm for brei ifra senter på hoved foringene, så her må det litt modifiseringer til.. Siden jeg tok av bakstillinga, så måtte jeg jo lage meg noe som gjorde at dritten trilla, så jeg fikk sveisa sammen en liten tralle, som funket over all forventning Da kommer det noen bilder! Prøvde E30 travers, den ble breei... Venstre side, den står nå sånn ca. likt på andre siden. Andre siden, må modifiseres en del her ja.. Tralla in the making Fiks ferdig.. Måtte lage et støttestag som er festet i bakre diff festet, tenkte ifra starten av at jeg måtte dette, men håpet og slippe. Uansett, ble bra, bilen står. Gamle bakstillinga, blir vel og pusse opp denne, og ha den i tilfelle jeg må på visning.. That's all for today folks
S.Nilsen Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 stilig prosjekt å ser ut som du har en kjempe! plass og skru på
SteffenM2 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Takk takk. Ja, lokalet er gullverdt! Utrolig fornøyd med det
SteffenM2 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Sitter i tankene om og dra opp og sveise litt mer rust, men er så lite motiverende og tenke på at det er så mye
E30_Dale Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Dette blir bra, føne på m10 og eller? Må jo ha det når du har m10
SteffenM2 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Blir m10 med hårtørker ja Fikk meg sandblåsing utstyr i dag! så da kan jeg sandblåse i morgen, deilig når jeg slipper og tenke på støv, da denne har en innbygd støvsuger som resirkulerer all sanden i tilegg. Nå skal rusta VEKK!
SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Vel, jeg fant ut hva som var ganske motivirende etter og ha satt på breddingen foran og bak, og fått tak i noen litt større hjul enn hva jeg har hatt før.. Ellers,sitter jeg og skraper tektyl og sveiser rust
Jås Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Utrolig som det hjelper å henge på litt deler for å se "bilen" i det hele igjen... Blir tøft tenker jeg!!!
SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Ja, hjalp veldig på motivasjon det!
Spiff Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 artig bil, savner den gamle 02en min sendte sms til biltilsynet her om dagen for og finne ut av hvor den var tatt veien, fant da desverre ut at den var hogd ta godt vare på denna godbilen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå