Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

midt i bakken er vel lettere sagt ja.. hehe!

Fått sveisa på en del nytt metall nå! innerskjerm fører side, den gamle sveisinga av en tidligere eier så ikke ut, samt at den var lite nyttig, tok en hammer og slo det ut, det var IKKE mye som skulle til før det løsna!

Skal laste opp noen bilder nå :)

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da kommer det noen bilder, i det minste :) Mest helhets bilder for nå, men da får dere se ståa! Har sveiset en del mer etter dette, innerskjerm bak forhjulet, førerside spesielt. Gammelt rustsveise forsøk av en tidligere eier der, kunne slå ut platene og sveisingen med hammer, trengte ikke og ta i, så det var jo ikke akkuratt noe bra jobb.

oyhu9mkoxwufkny22ord.jpg7fc6o3iruygsl6bvh2yc.jpgenyzjymygxstg0kgbl9n.jpgs5rbwziknc5rqsn6vr05.jpg

Samt skrapa litt tektyl og vaska litt under :) fortsette med dette om ikke lenge tenker jeg! Lurer på om jeg bare skal legge bilen på siden, og ta det sånn..

Blir glad av kommentarer!

Skrevet
Elsker den fettskvetten bak der... :D

Men jeg var jo innom og titta på prosjektet i forgårs...ser bra ut.

Gleder meg til å se den på veien ;D

Fettskvetten er god den, når den funker!

Ja, blir bra etterhvert :) Du får dra på deg no arbeidsklær en dag du har fri, så får du blitt med på tektylskraping "morroa" :lol:

Skrevet

Da kommer noen bilder ifra litt mer arbeid.

Dårlige telefon bilder for nå, men det får duge! Er dårlig på og ta med meg kameraet når jeg skal skru.. :?

Never the less, fått skrapa mer tektyl, sveisa mer rust, funnet en GOD DEL mer rust..

Fått av bakstillinga, prøvd E30 travers, som ble ca. 50mm for brei ifra senter på hoved foringene, så her må det litt modifiseringer til..

Siden jeg tok av bakstillinga, så måtte jeg jo lage meg noe som gjorde at dritten trilla, så jeg fikk sveisa sammen en liten tralle, som funket over all forventning :lol:

Da kommer det noen bilder!

DSC00093.jpg

DSC00094.jpg

DSC00095.jpg

DSC00096.jpg

Prøvde E30 travers, den ble breei...

DSC00103.jpg

Venstre side, den står nå sånn ca. likt på andre siden.

DSC00104.jpg

Andre siden, må modifiseres en del her ja.. :shock:

DSC00105.jpg

Tralla in the making :)

DSC00106.jpg

Fiks ferdig.. Måtte lage et støttestag som er festet i bakre diff festet, tenkte ifra starten av at jeg måtte dette, men håpet og slippe. Uansett, ble bra, bilen står.

DSC00107.jpg

DSC00108.jpg

DSC00109.jpg

DSC00110.jpg

Gamle bakstillinga, blir vel og pusse opp denne, og ha den i tilfelle jeg må på visning..

That's all for today folks :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Blir m10 med hårtørker ja :)

Fikk meg sandblåsing utstyr i dag! så da kan jeg sandblåse i morgen, deilig når jeg slipper og tenke på støv, da denne har en innbygd støvsuger som resirkulerer all sanden i tilegg.

Nå skal rusta VEKK!

Skrevet

Vel, jeg fant ut hva som var ganske motivirende etter og ha satt på breddingen foran og bak, og fått tak i noen litt større hjul enn hva jeg har hatt før..

51te82n6vutbtxo6q4qc.jpg

Ellers,sitter jeg og skraper tektyl og sveiser rust :)

p330n2ttpabvzt4itz3y.jpg

Skrevet

artig bil, savner den gamle 02en min :( sendte sms til biltilsynet her om dagen for og finne ut av hvor den var tatt veien, fant da desverre ut at den var hogd :( ta godt vare på denna godbilen her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...